Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Souček, Tomáš ; Podolinská, Zuzana Šobová (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením podnikatelského záměru rozvoje společnosti. Na základě analýzy současného stavu podniku a jeho okolí byla navržena strategie dalšího rozvoje. Jedná se o komplexní řešení, které by mělo pomoci ke zvýšení obratů společnosti, upevnění dobrého jména podniku a posílení pozice na trhu.
Marketingové strategie řetězce Subway
Nguyen, Huu Tung ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hai Linh, Do (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii řetězce Subway, jeho pozicí na trhu, zacílením na skupinu zákazníků a porovnáním národního a lokálního marketingu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení povědomí o značce a růstu společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základům marketingu, jeho historii a nástrojům. Dále se představí franchisingový model podnikání, jeho výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. V praktické části se představí společnost Subway v České republice, analýza její konkurence, marketingový mix a porovnají se národní a lokální marketingové kampaně.
Franchisingové sítě působící na trhu ČR se zaměřením na UniCredit Bank
Mottysová, Tereza ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na franchising jako moderní a perspektivní způsob podnikání. Práce je rozdělena do dvou větších celků, teoretickou část a praktickou. Část teoretická vysvětluje podstatu a fungování franchisingu. Dále je popsán vývoj ve světě, vstup a dosavadní příznivý trend na českém trhu. Praktická část patří UniCredit Bank, jež je dosud jediná bankovní instituce, která na tuzemském trhu nabízí své licence.
Návrh podnikatelského záměru s využitím franchisy Intimissimi s. r. o.
Jurčeková, Vendula
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování detailního podnikatelského plánu konkrétního franchisového podniku. Práce sestává ze dvou částí, přičemž v teoretické části budou vysvětleny základní principy a fungování franchisového typu podnikání, dále se tato část bude zabývat obecným podnikatelským plánem krok za krokem. Ve druhé, praktické, části budou teoretické zásady a znalosti aplikovány na vybraný franchisingový systém společnosti Intimissimi za účelem vytvoření podnikatelského záměru, schopného uspět při žádosti o bankovní úvěr.
Analýza financování malé prodejny v Jihočeském kraji
Pelc, Milan ; Říčka, Tomáš (vedoucí práce) ; Málek, Jiří (oponent)
První část práce se zaměřuje na definování pojmu malé a střední podniky, popis jejich významu a možnosti získání dotace ze strukturálních fondů Evropské unie a od státních institucí. V rámci dotačních možností bude vypracována a podána žádost o dotaci u Českomoravské záruční a rozvojové banky, a.s., případně u jiného subjektu, bude-li vypsána výzva. Druhá část se zabývá problematikou podnikatelského plánu. Práce srovná podnikatelský plán daného franchisorem s realitou, která vznikla při budování prodejny v Táboře a jejím provozu v prvních 15 měsících. Na základě porovnání může být navržena optimalizace nákladů prodejny. Přínosem této práce je pohled na malý prodejní podnik a jeho financování. Takový komplexní pohled může podobným prodejcům pomoci s orientací při zakládání a financování obdobného typu prodejních podniků. Rovněž bude vyhodnocen franchisový koncept Náš grunt ve světle reálného pohled na financování jeho prodejen.
Franchising jako forma vstupu na trh
El Gindy, Rasia ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Má bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením franchisingu, jeho charakteristickými znaky, výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se týká procesu vedoucího k aplikaci franchisingu v praxi. Třetí kapitola mapuje situaci franchisingu v ČR od minulosti po současnot. Poslední kapitola je zaměřená na franchisový koncept SUBWAY.
Franchising jako forma vstupu na trh
Šebestová, Martina ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu franchising jako forma vstupu na trh. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na obecnou teorii franchisingu (definice, druhy franchisingu, výhody a nevýhody, historie franchisingu, apod.). Druhá kapitola je věnována aplikaci franchisingu v konkrétní firmě accor hotels, kde představuji značku ibis hotels a její působení ve světě. Ve třetí kapitole popisuji a představuji úspěšně se rozvíjející hotelovou společnost na českém trhu, zvýraznění výhod a nevýhod tohoto franchisingového konceptu.
Výhody a nevýhody podnikání v systému Franchising
BEČANOVÁ, Vendula
Cílem diplomové práce bylo popsat výhody, nevýhody, omezení a možnosti, které přináší podnikání v systému franchising. Tato práce byla vytvořena ve spolupráci s konkrétním podnikatelem.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Vargovčíková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem předkládané bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. První část této bakalářské práce pojednává o charakteristických znacích franchisingu např. o definici a o jeho výhodách a nevýhodách pro obě zúčastněné strany. Potom je zde také uvedená současná situace franchisingu v České republice. Druhá část se zabývá vstupem na trh metodou franchisingu. V této části je především zmíněna franchisová smlouva, jak založit franchisový podnik, co je k založení potřeba a jakými způsoby mohou franchisové systémy expandovat. Možnosti financování franchisingu uzavírají druhou část. Třetí část je věnována franchisingu v konkrétní firmě, kterou je HaGaimpex s.r.o. vlastnící franchisu Etam Lingerie. Dále je představena historie značky Etam Lingerie a fungování systému. Potom jsou v této části rozebrány prodejní techniky a budoucí zákaznický systém, jejich zhodnocení a návrhy na zlepšení. Jako poslední je provedena SWOT analýza.
Franchising jako forma vstupu na trh
Stará, Kristina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první části se zabývá teoretickou stránkou věci, výhodami a nevyhodami franchisingu, a zároveň historií a vývojem franchisingu ve světě a ČR. Druhá kapitola popisuje samotný proces zavádění franchisingu ve firmě a poslední část obsahuje popis fungování konkrétního franchisového konceptu, v tomto případě firmy FORNETTI Bohemia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.