Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace internetového obchodu pro začínajícího prodejce
Krotký, Vojtěch ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje problematice založení internetového obchodu a tématům s tím souvisejícím. Představuje komplexně hlavní aspekty, nutné k založení a provozování internetového obchodu. Práce obsahuje teoretické části i praktické informace, rady a poznatky z různých zdrojů. Je obsažena příprava obchodu, technické řešení, marketing a úspěšný provoz, včetně platebních a doručovacích metod. V poslední části, je představen záznam z jednání s dodavateli technického řešení a ukázka vytvoření jednoduchého internetového obchodu.
Tvorba e-shopu a prezentace zboží
Náhlovská, Klára ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je samotné vytvoření elektronického obchodu. Dalším cílem je představit čtenáři možnosti tvorby vlastního elektronického obchodu se zaměřením na open-source řešení. Posledním cílem je seznámit čtenáře se zásadami tvorby produktové fotografie nabízeného zboží v tomto elektronickém obchodě. Výběr způsobu řešení tvorby elektronického obchodu probíhal na základě konzultace se zástupci firmy implementující elektronický obchod, s odborníky zabývajícími se tvorbou elektronických obchodů a z informačních zdrojů z internetu. Tvorba produktové fotografie probíhala v ateliéru vytvořeném v domácích podmínkách pomocí vlastních sil. Nejdůležitějším přínosem práce je samotná implementace elektronického obchodu. Dále je to rozšíření obzorů pro čtenáře z oblasti tvorby elektronických obchodů i produktové fotografie. Práce je rozdělena do tří částí. V první části - teoretické se zabývám výběrem vhodného způsobu tvorby elektronického obchodu z možných řešení. Poté se zde věnuji pouze zvolené variantě a sice open-source řešení. Na základě zvolených kritérií vybírám nejvhodnější open-source redakční systém pro majitele implementujícího elektronického obchodu. Dále se zde zabývám grafikou a jejím vlivem na návrh webu a poté zásadami pro tvorbu produktové fotografie. Druhá část se věnuje samotné tvorbě elektronického obchodu. Zaměřuji se zde především na prezentaci zboží a její vliv na uživatele. Dále se zde věnuji tvorbě produktové fotografie. Třetí část je zaměřena na testování návrhu elektronického obchodu nezávislými uživateli. Ti by měli být schopni identifikovat další případné nekonzistence, které je nutné zapracovat pro zlepšení uživatelského rozhraní. Dále se tato část zabývá porovnáním konkurenceschopnosti prezentace zboží včetně jejího vlivu na uživatele tohoto elektronického obchodu vůči elektronickému obchodu konkurence. Výsledkem tvorby elektronického obchodu je doporučení, jak vytvořit kvalitní elektronický obchod s nízkými vstupními náklady.
Webová analytika v malých a středních firmách
Jašek, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Rauch, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím webové analytiky a dalších metod poznávání zákazníků, které mohou pomoci i malým a středním podnikům jako významné nástroje pro podporu rozhodování, a díky tomu dosáhnout lepších obchodních výsledků v oblasti elektronického obchodování. Hlavním cílem práce je navrhnout a ověřit možnosti využití pokročilých metod webové analytiky v zákaznicky orientované malé firmě. V teoretické části je provedena rešerše současného stavu řešení tématu webové analytiky, jsou popsány podmínky malých a středních podniků, je provedena analýza trhu řešení vhodných pro určený segment firem a je diskutována aplikovatelnost různých metod a nástrojů webové analytiky v závislosti na modelu zralosti firmy. V praktické části práce jsou sepsána konkrétní doporučení pro firmu Baushop s.r.o. získaná z pilotního projektu. Tento projekt zahrnuje vstupní business analýzu a užití analytických nástrojů zaměřených k optimalizaci marketingových kampaní a vztahům se zákazníky. Jsou popsány konkrétní práce s daty, diskutovány způsoby analyzování a uvedeny podklady pro tvorbu doporučení ke změně internetových stránek a marketingových kampaní společnosti.
Řešení logistických procesů v informačním systému firmy
Šalanská, Pavlína ; Cimler, Petr (vedoucí práce)
Popis architektur informačního systému a architektury IS/IT obchodní firmy. Charakteristika řízení vztahů k zákazníkům, elektronického podnikání a obchodu, elektronického zásobování, elektronických tržišť a řízení dodavatelských řetězců. Analýza konkrétního logistického procesu ve vybrané obchodní firmě v souvislosti s tím, jak je informační systémem vybrané firmy nápomocen při uskutečňování celého procesu.
Založení elektronického obchodu s fotografiemi
Detvenová, Martina ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce obsahuje praktický návrh postupu založení elektronického obchodu s fotografiemi. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny vybrané metody a postupy získané z odborné literatury a relevantní k danému tématu. Praktická část se již zabývá samotným projektem, je sestaven konkrétní podnikatelský plán pro zvolený obchod.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě
Fořt, David ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Dosoudilová, Barbora (oponent)
Diplomová práce Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě seznamuje zájemce o možnostech zlepšení v malých internetových obchodech s omezenými finančními možnostmi. Cílem práce je vymezení pojmu proces, nalezení vhodných metod pro zlepšování procesů v podnicích obecně a na základě získaných informací namodelovat procesní model vybraného internetového obchodu a použití některých metod na zlepšení vybraného procesu. Na začátku práce je čtenář seznámen s pojmy elektornického obchodu a internetového podnikání obecně. V další části je vysvětlen pojem proces a význam procesního přístupu ve firmách podnikajících v dnešní době. Další část je věnována zlepšování procesů. Nejprve jsou představeny dva přístup Business Process Reengeneering a Bussiness Process Improvement a následně jsou uvedeny metody vedoucí ke zlepšení procesů. Metody jsou vybrány z různých oblastí a tak je dobře vidět rozmanitost volby způsobu zlepšení procesu. Následuje část popisující metodologii MIPIM, tedy postup realizace zlepšení procesu, od pochopení potřeb a procesu, přes modelování, redesign až po implementaci. Jednotlivé kroky jsou doplněny o vhodné nástroje a metody. Další kapitola představuje internetový obchod SkateMORE, pomocí SWAT analýzy a strategických cílů určuje možnosti modifikace. Poslední kapitola se zabývá vlastním zlepšením procesu v internetovém obchodě za pomoci metodologie MIPIM a vybraných metod z předešlých kapitol. Práce končí návrhem hodnocení implementace řešení. Vlastní implementace a její hodnocení není součástí práce.
Faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronickém podnikání
Prejzková, Helena ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent)
Obchod se stává každodenní součástí našeho života. S příchodem informačních technologií a sítí, především internetu, se komunikace s obchodníkem podstatným způsobem změnila. Zákazník již není v přímém kontaktu s prodejcem, proto zůstává otázkou důvěry, zda se transakce uskuteční. Na tom se rovněž zakládá má práce, jež si klade za cíl především identifikovat jednotlivé faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronické podnikání. Mezi její další cíle patří vytvoření postupu, který hodnotí využití zjištěných faktorů v praxi. Takto vytvořená technika byla aplikována na existující obchod a také vedla k sestavení jakési příručky pro vytvoření elektronického obchodu, jenž v zákazníkovi vzbudí co největší důvěru. Práce je rozdělena do třech částí. První z nich, tedy teoretická, popisuje zejména výsledky zahraničních studií uskutečněných v souvislosti s důvěrou na internetu. Ve druhé části je nastíněn stručný pohled na český trh prostřednictvím dostupných podkladů a dotazníkového šetření. Poslední část je praktická, zabývá se využitím jednotlivých faktorů důvěry na existujícím e-shopu a také postupem pro vytvoření nového elektronického obchodu za podpory získaných poznatků. Diplomová práce může v praxi sloužit zákazníkům, kterým pomůže při zjišťování důvěryhodnosti obchodníka. Zároveň v ní mohou začínající obchodníci najít takové skutečnosti, jež jim poskytnou cenné rady k vytvoření a provozu důvěryhodného elektronického obchodu.
Elektronický obchod z pohledu práva
Kupková, Marcela ; Adam, Jaroslav (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce definuje elektronický obchod a obvyklé způsoby obchodování, druhy právních úprav prodeje a zvláštní úpravu týkající se postavení spotřebitele. Zaměřuje se na vztah podnikatele ke spotřebiteli. Nejzákladnějšími právními předpisy jsou zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník; zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník; zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Kotschwar, Pavel ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Procházka, Roman (oponent)
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při zavedení elektronického obchodu. Součástí praktické části je vlastní průzkum veřejnosti a navržení postupů marketingových, technických a technologických. V závěru je provedeno zhodnocení ekonomických dopadů na podnikání malé firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.