Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr-zlepšení řízení jakosti ve firmě Teva Czech Industries s.r.o.
Sobotík, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení jakosti ve společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje současnou situaci a problémy v této oblasti, pomocí kterých následně navrhuje zlepšení vedoucí ke zvýšení jakosti, sníţení nákladů a vyšší spokojenosti zákazníků.
Specifikace požadavků na nový informační systém pro proces řízení stížností a reklamací klientů
Brandejsová, Kristýna ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Pokorná, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je specifikace uživatelských požadavků pro proces řízení stížností a reklamací klientů ve vybrané společnosti poskytující finanční služby v České republice. V první části jsou vysvětleny základní teoretická východiska z oblasti procesního řízení a informačních systémů. Zároveň je pojednáno o pohledu na vyřizování stížností a reklamací z pohledu zákazníka. V praktické části diplomové práce je popsán systém vyřizování stížností a reklamací klientů v dané společnosti. Na základě analýzy konkrétního procesu jsou v další části práce specifikovány uživatelské požadavky na nový informační systém a zhodnoceny očekávané přínosy a možná rizika implementace nového informačního systému.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
ŠTEFLÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem diplomové práce je provedení výzkumu na zjištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele v oblasti stravovacích služeb. Práce vznikne ve spolupráci s SOS {--} Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. Se Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. budou konzultovány případné nejasnosti, problémy, ale i výsledky a návrhy řešení dané problematiky. Dalším úkolem je odhalit kritické oblasti, které svou povahou přinášejí zákazníkům největší potíže. Hlavním podkladem pro zpracování a vyhodnocování dat byly vyplněné dotazníky. Na tyto dotazníky odpovídali náhodně vybraní respondenti ve Středočeském kraji.
Ochrana spotřebitele - Odpovědnost za vady při prodeji textilních výrobků
Kadorová, Martina ; Kotoučová, Jiřina (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou odpovědnosti za vady při prodeji textilních výrobků, zejména oděvů. Práce je rozdělena do sedmi capitol, v nichž se čtenář dozvídá, co je potřeba vědět před nákupem oděvů jak o výrobku samotném, tak o povinnostech prodávajících. Další části pojednávají o odpovědnosti za vady a rozebírají právní zajištění ochrany spotřebitele v této oblasti. Poslední kapitoly se zabývají teoreticky i prakticky reklamacemi oděvů a problémy, které mohou v souvislosti s nimi nastat.
Vybrané problémy reklamačního řízení
Harantová, Monika ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Karel (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Vybrané problémy reklamačního řízení" je vysvětlena právní úprava reklamací dle občanského a obchodního zákoníku a stanovuje základní pojmy týkající se dané problematiky. V další části jsou uvedena základní pravidla při nakupování ve velkých, malých a internetových obchodech. Také jsou zmíněny záruční lhůty, jejich plynutí a promlčení z hlediska místa prodeje a druhu reklamované věci. Práce seznamuje čtenáře i s možnostmi řešení neuznaných reklamací. Bakalářská práce je psána formou manuálu, který by mohl sloužit jako návod k orientaci v reklamačním řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.