Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celotáborová hra jako prostředek pro získání určitých vědomostí a dovedností dětí
Horálková, Pavla ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce nese název Celotáborová hra jako prostředek pro získání určitých vědomostí a dovedností dětí. Věnuje se tvorbě celotáborové hry jako výplni letního dětského tábora. Zaměřuje se zejména na vzdělávací prvky a nácvik sociálních dovedností při absolvování této hry. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá teorií celotáborových her. Věnuje se také motivaci, která je důležitá pro možné zapamatování fakt. Rozebírá hry, které jsou nedílnou součástí celotáborových her a v neposlední řadě se dotýká problematiky učení. Empirická část je složena z několika částí. První část je zaměřena na samotný popis celotáborové hry na téma "Stroj času", která byla realizována na dětském táboře, organizovaném občanským sdružením STROM, P.B.m., v roce 2010. Další část se věnuje didaktickému testu a jeho vyhodnocení. Tento test byl dán dětem ve třech etapách - v průběhu tábora, měsíc po táboře a 6 měsíců po táboře. Poslední část je zaměřena na sociální dovednosti a předkládá ukázky her, které slouží právě k rozvíjení sociálních dovedností. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je možné zapamatovat si konkrétní fakta prostřednictvím celotáborové hry. KLÍČOVÁ SLOVA Celotáborová hra Zapamatování Učení Didaktický test Hry Sociální dovednosti
Návrh programu na letní tábor se zaměřením na rozvoj spolupráce
NOVOTNÁ, Klára
Cílem této bakalářské práce, je návrh celotáborové hry, která může posloužit širší veřejnosti jako metodický materiál. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na volný čas, dítě mladšího a staršího školního věku a jeho vztahu ke hře. Uvádí definice her a jejich třídění. Dále obsahuje druhy a typy táborů. Největší kapitola v teoretické části je věnována celotáborové hře, jejímu popisu a dramaturgii a nakonec týmové spolupráci. V praktické části bylo hlavním cílem podrobně vypracovat program celotáborové hry pro děti mladšího a staršího školního věku se zaměřením na rozvoj spolupráce.
Letní tábory totality a dneška z pohledu vedoucího
DOBEŠOVÁ, Aneta
Práce se zabývá organizací letních dětských táborů před rokem 1989 a po něm, a to z pohledu vedoucího. Sleduje historii dětského táboření ve světě a v bývalém Československu jako aktivního způsobu využívání volného času dětí o prázdninách. Hodnocení letních dětských táborů v obou obdobích vychází ze zkušeností a poznatků vedoucích, kteří na táborech pracovali. Po roce 1989 je hlavní pozornost v práci věnována postavení provozovatelů a vedoucích dětských táborů, a to především z pohledu práva a dále zákonům a směrnicích souvisejících s pořádáním táborů.
Soustředění dětského pěveckého sboru na letním táboře s využitím celotáborové hry za účelem rozvoje kreativity
BERÁNKOVÁ, Marie
Práce se zabývá definováním hudebnosti, pěveckého sboru, nadáním, schopností a tvořivosti, dále letními tábory i vymezením mladšího a staršího školního věku v teoretické části. Praktická část řeší náplň letního tábora, která se skládala z části pěveckého soustředění na zdokonalení zpěvu a vylepšení techniky, dále celotáborové hry, jejímž hlavním cílem je podpořit rozvoj tvořivosti, kreativity a v neposlední řadě večerního programu opět zaměřeného na pěvecké hry a aktivity.
Metody dramatické výchovy v motivaci celotáborových her
JIROVSKÁ, Helena
Práce se zabývá metodami dramatické výchovy v motivaci celotáborové hry. Teoretická část charakterizuje volný čas, motivaci, hru a metody dramatické výchovy. Závěrečná část se zabývá uvedením možnostmi využití metod dramatické výchovy v rámci celotáborové hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.