Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modernizace úseku Studenec-Vladislav
Šmíd, Jaroslav ; Bubníková, Dana (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Studenec – Vladislav pro návrhovou rychlost 120 km/h. Součástí je návrh odvodnění a konstrukce železničního svršku. Byla vypracována situace, podélný profil, vzorové příčné řezy a výkaz výměr.
Zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice
Grenar, Filip ; Kroupa, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout zvýšení traťové rychlosti v úseku Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje, dále s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje, které nevyvolají výrazné zásahy do tělesa tratě. Je brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, poloh návěstidel atd.
Návrh modernizace žst. Slavkov u Brna
Řehůřek, Tomáš ; Jagošová, Magdaléna (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Slavkov u Brna. Cílem je navrhnout úpravu nástupišť pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Rozhodnout, jestli lze realizovat nástupiště s centrálním přechodem nebo bude zřízeno nástupiště ostrovní. Vyřešit úpravu kolejiště a nástupišť s ohledem na výhledové záměry objednatelů drážní dopravy. Vzhledem se stáří a opotřebovanosti navrhnout rekonstrukci železničního svršku a spodku s očekávaným zvýšením traťové rychlosti.
Studie rekonstrukce traťového úseku Brno-Znojmo
Maršalík, Jakub ; Beňák, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh možnosti pro zvýšení rychlosti a zkrácení cestovní doby vlaků mezi Brnem a Znojmem a dokázat tak konkurenceschopnost železniční dopravy v této relaci. Součástí práce je návrh rekonstrukce směrového a sklonového řešení železniční tratě včetně návrhu přeložek v některých úsecích tak, aby bylo dosaženo jízdní doby kratší než jednu hodinu. Práce obsahuje také posouzení cestovního času a investičních nákladů.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Tábor-Milevsko
Křemen, Tomáš ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá prověřením možnosti zvýšení rychlosti pro traťový úsek Tábor - Milevsko. Zvýšení rychlosti je posuzováno s návazností na výhledový grafikon vlakové dopravy. Finální řešení je navrženo s co největší efektivitou vynaložení finančních prostředků. Přihlídnuto je k omezením rychlostí v místech železničních přejezdů, poloh návěstí apod.
Studie rekonstrukce železniční stanice Rájec-Jestřebí
Benáčková, Jana ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií rekonstrukce železniční stanice Rájec-Jestřebí. Při rekonstrukci je třeba řešit zvýšení rychlosti v hlavních kolejích na 160 km/h, plnou peronizaci stanice a úpravu železničního spodku s odvodněním.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč - Hodonín
Látal, Jan ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč Hodonín. Navrhované zvýšení rychlosti bude posuzováno ve dvou variantách, první varianta počítá se zachováním současných geometrických parametrů koleje, druhá varianta bude zahrnovat změny geometrických parametrů koleje. Tyto změny ovšem nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Oba případy je nutno posuzovat rovněž na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., případně lze navrhnout změny i těchto objektů.
Studie rekonstrukce železniční stanice Zaječí
Nguyen, Trong Tan ; Mojžíšek, Dominik (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Zaječí. Cílem práce bylo zvýšení traťové rychlosti v hlavních kolejích na 200 km/h a plná peronizace stanice. Součástí práce byl také návrh úprav železničního spodku a obnovy odvodnění.
Studie rekonstrukce železniční stanice Rájec-Jestřebí
Benáčková, Jana ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií rekonstrukce železniční stanice Rájec-Jestřebí. Při rekonstrukci je třeba řešit zvýšení rychlosti v hlavních kolejích na 160 km/h, plnou peronizaci stanice a úpravu železničního spodku s odvodněním.
Zvýšení traťové rychlosti na trati Moravské Bránice - Oslavany
Hrdlička, Šimon ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Moravské Bránice – Oslavany. Zvýšení rychlosti se snaží dosáhnout návrhem úpravy geometrických parametrů koleje v rozsahu odpovídajícímu běžné údržbě, případně v některých místech i zásahy většími, nicméně stále méně nákladnými. K posouzení GPK je použita norma ČSN 73 6360-1. Dále se posuzuje, zda jednotlivé železniční přejezdy splňují podmínky pro zvýšení traťové rychlosti. Součástí práce je také návrh rychlosti pro vozidla s povoleným nedostatkem převýšení 130 mm.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.