Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita lázeňských služeb a možnosti jejich zlepšování
Issentayeva, Alma ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Sára, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality služeb v oboru lázeňství. Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve wellness hotelu Prezident a navrhnout vedení hotelu možnosti ke zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části uvádím pojetí kvality služeb, důvody zájmu o kvalitu, obecnou definicí kvality lázeňských služeb a nástroje řízení kvality. V aplikační části se má pozornost obrátila na uvedení praktického příkladu služeb v lázeňství a to na provozu wellness hotelu Prezident v Karlových Varech. Popisuji historii vzniku hotelu, uvádím základní údaje o nabízených službách a jejich specifikaci a výsledky dotazníkového šetření spokojenosti klientů. Finální a nejdůležitější části mé práce jsou možné návrhy ke zlepšení kvality služeb.
Spokojenost klientů s lázeňskými službami
KROČÁK, Ladislav
V současné době v konkurenčním prostředí je třeba hledět nejen na to, aby nebyla lázeňská léčba pouze zaměřená na složku medicínskou, ale i na složku psychologickou a sociální. Klienti navštěvující lázeňské zařízení by měli po absolvování léčení odjíždět co možno nejvíce spokojeni se všemi poskytovanými lázeňskými službami, jak s léčebnými, tak v oblasti stravování, ubytování, trávení volného času a vůbec s celkovým přístupem personálu ke klientovi. Vzhledem k tomu, že čtvrtým rokem pracuji v Lázních Aurora Třeboň v oblasti léčebných služeb, rozhodl jsem se zpracovat bakalářskou práci na téma "Spokojenost klientů s lázeňskými službami`` a zjistit jakou měrou jsou klienti spokojeni s poskytovanými službami právě ve jmenovaných lázních. Data byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření u klientů Lázní Aurora v Třeboni za měsíc listopad 2009. K výzkumu byly použity firemní dotazníky, kterých bylo rozdáno celkem 280, z toho 140 klientům, kterým hradila pobyt některá ze zdravotních pojišťoven ČR (komplexní nebo příspěvková lázeňská péče) a 140 klientům, kteří si hradili pobyt sami z vlastních finančních zdrojů. Dotazníky byly klientům předávány osobně prostřednictvím zaměstnanců lázní a po vyplnění respondenty opět sbírány zaměstnanci lázní. V hypotézách jsem se domníval, že muži budou s lázeňskými službami spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou s lázeňskými službami spokojenější než klienti, kteří si pobyt hradí z vlastních finančních zdrojů. Po provedení výzkumu dotazníkovým šetřením byly vyslovené hypotézy vyvráceny, neboť ve výsledcích nebyly genderové rozdíly a rozdíly mezi pojištěnci a samoplátci ve spokojenosti s lázeňskými službami. Z tohoto vyplývá, že poskytované služby v Lázních Aurora dosahují uspokojivé úrovně a většina klientů odjíždí z léčení spokojena. Výsledky bakalářské práce mohou být využiti zaměstnanci Lázní Aurora pro zlepšení poskytování služeb a pro zlepšení přístupu ke klientovi.
Centrum pro demyelinizační onemocnění Praha 2 versus Ambulance demyelinizačních onemocnění České Budějovice (Roztroušená skleróza - součást mého života)
LINHARTOVÁ, Kateřina
Moje bakalářská práce se zabývá problematikou roztroušené sklerózy. Jedná se o demyelinizační onemocnění, které postihuje zánětlivými ložisky centrální nervovou soustavu. Způsobuje poruchy nervového vedení a destrukci nervových vláken, což ve svém důsledku může znamenat i poškození funkce a následnou invaliditu. Geneze roztroušené sklerózy není dosud známa. Na vzniku onemocnění se podílí řada faktorů. Nemoc postihuje jedince mladšího a středního věku, častěji ženy. Roztroušená skleróza je v současnosti onemocnění, které lze diagnostikovat již na jeho klinickém počátku a zahájit tak co nejdříve adekvátní terapii. Přesto, že dosud neexistuje kauzální léčba, představují moderní léčebné metody významný krok vpřed a zvyšují procento nemocných, u nichž nemusí dojít k poškození centrální nervové soustavy a trvalé invalidizaci.Komplexní péči o pacienty s roztroušenou sklerózou zajišťují tzv. MS Centra (Multiple sclerosis Centra) po celé České republice. Rozsah jejich činnosti je široký: od diagnostiky onemocnění, přes farmakologickou léčbu, péči psychologa, sociálně {--} právní poradenství a rehabilitaci až po vědecko {--} výzkumnou a vzdělávací činnost.Ve své práci jsem se zaměřila na konkrétní dvě tato zařízení {--} Centrum pro demyelinizační onemocnění v Praze 2 a Ambulanci demyelinizačních onemocnění v Českých Budějovicích. Vytyčila jsem si následující cíle: Prvním cílem bylo zmapovat poskytování služeb v daných dvou zařízeních. Jako druhý cíl práce jsem stanovila zjistit kvalitu těchto služeb, mezi které patří: kontroly pacientů na lécích první volby a na IVIG (intravenózní imunoglobuliny), klinické kontroly sledovaných pacientů, vyšetření nových pacientů, podávání infúzní terapie, služby psychologa a sociálního pracovníka, rehabilitace. Ke splnění daných dvou cílů jsem zvolila kvalitativní výzkum. Výběrový vzorek tvořilo pět klientů Ambulance demyelinizačních onemocnění v Českých Budějovicích a sedm klientů z Centra pro demyelinizační onemocnění v Praze 2. Soubor byl vybrán náhodným systematickým výběrem. Pro shromáždění potřebných dat jsem použila metodu dotazování, techniku polostandardizovaného rozhovoru. Rozhovory jsem prováděla s personálem obou zařízení a s klienty.Bakalářskou prací bych chtěla přispět k vyšší informovanosti veřejnosti o problematice roztroušené sklerózy, o službách, které jsou poskytovány a o možnostech léčby. Tato práce by mohla být také vodítkem pro zkvalitnění služeb, poskytovaných pacientům s roztroušenou sklerózou. Získané závěry a vytvořené hypotézy mohou posloužit jako podklad pro další kvantitativní zkoumání této problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.