Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza společnosti Renault Česká republika a.s
Horčička, Ondřej ; Eysseltová, Sylvie (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Finanční analýza společnosti Renault Česká republika a.s." se zabývá zhodnocením finanční situace a hospodaření podniku v letech 2004 až 2008. V první části je popsán a vysvětlen metodický aparát použitý při analýze. Druhá část je zaměřena na samotnou analýzu podniku, pro kterou jsou použity ukazatele rentability, likvidity, aktivity a zadluženosti. Dále je vypočítán například ukazatel ekonomické přidané hodnoty a finanční situace je hodnocena i bankrotními a bonitními modely. V závěru praktické části jsou získané výsledky porovnány s průměrnými hodnotami v odvětví. Veškerá data použitá při výpočtech jsou čerpána z účetních výkazů, které jsou součástí příloh.
Analysis of Claims in Renault Česká republika, Inc. and Proposals for Improvement
Oravcová, Lenka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Radoň, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. pomocí doporučení managementu kvality a nástroje na řízení kvality, Paretové analýzy, a navrhnout opatření na redukci příčin jejich vzniku. V mojí práci hodnotím reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. za roky 2006, 2007 a 1. polovinu roku 2007 a navrhuji řešení, které by mohlo pomoci k zvýšení spokojenosti stálých i budoucích zákazníků.
Aktivity firmy Renault ve vybraných zemích střední a východní Evropy
Turková, Helena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá historií značky Renault a Dacia a sleduje vývoj spolupráce těchto značek. Popisuje model Dacia Logan, jeho silné a slabé stránky, další možná pokračování projektu X90. Práce se dále zabývá utvářením ceny na trhu a možnostmi jejího ovlivnění.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.