|
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
CINÁDROVÁ, Veronika
Úvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační proces a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Mezi současné nástroje marketingové komunikace patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. Podpora prodeje jako téma této práce, podporuje nákupní chování spotřebitele a to zejména na krátkou dobu. Řadí se sem například kupóny, vzorky výrobků, cenově výhodná balení, spotřebitelské soutěže, ochutnávky apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce BILLA. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou dotazováni zákazníci této maloobchodní jednotky a dotazníkové šetření probíhá osobně. Cílem této práce je výzkum zaměřený na používané formy podpory prodeje. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.
|