Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané firmy
Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.