Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elipsa v jazyce španělských reklam
LUDVÍKOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce je postihnout jazyková specifika španělských tištěných reklam - konkrétně elipsy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V části teoretické je představena reklama obecně; dále specifika jazyka reklam a využití řečnických figur v reklamě. V praktické části je provedena analýza sesbíraného vzorku. Závěry této analýzy slouží k objasnění hypotézy, jaké typy elipsy se v reklamách objevují, jaká slova se nejčastěji v reklamách vynechávají a s jakou frekvencí se elipsa v reklamách vyskytuje.
Tak trochu jiný korpus. Kvantitativní analýza audiovizuální reklamy
Pravdová, Markéta
Kvantitativní analýza televizních spotů firmy McDonald´s (frekvence slov, slovních druhů, analýza reklamního stylu).
Jazyk televizní reklamy McDonald's
Pravdová, Markéta
Styl reklamního vyjadřování, rozbor lexikálních prostředků. Vliv orientace na mladé na jazyk reklamy.
Reklama jako zvláštní typ sdělování
Pravdová, Markéta
Funkce reklamního textu, reklamní styl.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.