Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.
Investování do setů stavebnic LEGO
Voborský, Michal ; Brada, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kováč, Michal (oponent)
Bakalářská práce popisuje LEGO sety jako příležitost k investování a sety řadí mezi tzv. alternativní aktiva. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První definuje alternativní aktiva a investování do nich. Druhá část seznamuje s historií společnosti LEGO a s jejími produkty. Třetí popisuje způsoby investování do LEGO setů a seznamuje s trhy, kde se LEGO převážně obchoduje. Čtvrtá část popisuje faktory, které ovlivňují hodnotu LEGO setu. Poslední, pátá část, analyzuje výkonnost jednotlivých setů z pohledu návratnosti investice a průměrné roční míry zhodnocení.
ZigBee modul pro platformu Logo MindStorm
Kočár, Darius ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je rozšíření platformy Lego MindStorm (dále LEGO) o ZigBee modul. Toto rozšíření umožní dálkově aktivovat pohyb robota. Dále je srovnáno výsledné řešení s již zabudovaným Bluetooth rozhraním. Tomu předchází analýza komunikačních požadavků a navržení komunikačních protokolů. Dále zhodnocení možností již předem daných, neměnných vlastností jako komunikační možnosti NXT Kostky, rozhraní ZigBee modulu, případně jeho řídícího obvodu.
Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea
Jirovská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Břoušek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu jak v teoretické rovině, tak v praxi na příkladu firmy LEGO. Cílem je potvrdit, že běžně dostupná teorie a popsaná metodologie marketingového výzkumu v marketingových publikacích, rozebraná v úvodu práce, opravdu nachází své uplatnění v reálném životě prosperující mezinárodní firmy s globální působností. Po krátkém představení firmy a vysvětlení specifik kategorie hraček na korejského trhu, si tato práce také klade za cíl ve své analytické části popsat konkrétní použitou metodologii pro daný výzkum a rozebrat konkrétní výsledky. Závěrečná část objasňuje obsahuje moje doporučení pro využití získaných poznatků ze sběru dat pro úpravu strategie firmy LEGO v Jižní Koreji pro následující období a zamýšlí se nad prospěšností použitého výzkumu.
Vytvoření knihovny do systému Control Web pro plný přístup k NXT Mindstorm
Kamenský, Michal
Bc. Kamenský. M. Vytvoření knihovny do systému Control Web pro plný přístup k NXT Mindstorms. Diplomová práce. Brno, 2013. Práce se zabývá propojením Lego Mindstorms NXT 2.0 se systémem Control Web. Práce obsahuje popis komunikace mezi NXT kostkou a počítačem a tvorbu ovladače v systému Control Web. Dále obsahuje popis tvorby výsledných kniho-ven a jejich použití v nových aplikacích systému Control Web.
Péče o zákazníky ve společnosti Lego Trading
Břoušková, Miroslava ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníky ve společnosti LEGO Group Česká republika, především pak na získávání a udržování zákazníků. V teoretické je práce zaměřena na definování marketingového mixu, zákazníka a jeho nákupního chování, dále na popis a trendy týkající se konkurence. Úvodní oddíly analytické části jsou věnovány představení společnosti LEGO, zahrnuty jsou také části týkající se hodnocení značky, ekonomického přehledu, popisu zákazníka, přehledu portfolia a analýza konkurence. Hlavní oddíl je založen na datech z vlastního výzkumu, na jehož podkladě je představena stávající situace a především návrhy na vylepšení daného stavu a možného posunu blíže k zákazníkovi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.