|
Marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.
|
|
Investování do setů stavebnic LEGO
Voborský, Michal ; Brada, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kováč, Michal (oponent)
Bakalářská práce popisuje LEGO sety jako příležitost k investování a sety řadí mezi tzv. alternativní aktiva. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První definuje alternativní aktiva a investování do nich. Druhá část seznamuje s historií společnosti LEGO a s jejími produkty. Třetí popisuje způsoby investování do LEGO setů a seznamuje s trhy, kde se LEGO převážně obchoduje. Čtvrtá část popisuje faktory, které ovlivňují hodnotu LEGO setu. Poslední, pátá část, analyzuje výkonnost jednotlivých setů z pohledu návratnosti investice a průměrné roční míry zhodnocení.
|
|
ZigBee modul pro platformu Logo MindStorm
Kočár, Darius ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je rozšíření platformy Lego MindStorm (dále LEGO) o ZigBee modul. Toto rozšíření umožní dálkově aktivovat pohyb robota. Dále je srovnáno výsledné řešení s již zabudovaným Bluetooth rozhraním. Tomu předchází analýza komunikačních požadavků a navržení komunikačních protokolů. Dále zhodnocení možností již předem daných, neměnných vlastností jako komunikační možnosti NXT Kostky, rozhraní ZigBee modulu, případně jeho řídícího obvodu.
|
|
Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea
Jirovská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Břoušek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu jak v teoretické rovině, tak v praxi na příkladu firmy LEGO. Cílem je potvrdit, že běžně dostupná teorie a popsaná metodologie marketingového výzkumu v marketingových publikacích, rozebraná v úvodu práce, opravdu nachází své uplatnění v reálném životě prosperující mezinárodní firmy s globální působností. Po krátkém představení firmy a vysvětlení specifik kategorie hraček na korejského trhu, si tato práce také klade za cíl ve své analytické části popsat konkrétní použitou metodologii pro daný výzkum a rozebrat konkrétní výsledky. Závěrečná část objasňuje obsahuje moje doporučení pro využití získaných poznatků ze sběru dat pro úpravu strategie firmy LEGO v Jižní Koreji pro následující období a zamýšlí se nad prospěšností použitého výzkumu.
|
|
Vytvoření knihovny do systému Control Web pro plný přístup k NXT Mindstorm
Kamenský, Michal
Bc. Kamenský. M. Vytvoření knihovny do systému Control Web pro plný přístup k NXT Mindstorms. Diplomová práce. Brno, 2013. Práce se zabývá propojením Lego Mindstorms NXT 2.0 se systémem Control Web. Práce obsahuje popis komunikace mezi NXT kostkou a počítačem a tvorbu ovladače v systému Control Web. Dále obsahuje popis tvorby výsledných kniho-ven a jejich použití v nových aplikacích systému Control Web.
|
|
Péče o zákazníky ve společnosti Lego Trading
Břoušková, Miroslava ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníky ve společnosti LEGO Group Česká republika, především pak na získávání a udržování zákazníků. V teoretické je práce zaměřena na definování marketingového mixu, zákazníka a jeho nákupního chování, dále na popis a trendy týkající se konkurence. Úvodní oddíly analytické části jsou věnovány představení společnosti LEGO, zahrnuty jsou také části týkající se hodnocení značky, ekonomického přehledu, popisu zákazníka, přehledu portfolia a analýza konkurence. Hlavní oddíl je založen na datech z vlastního výzkumu, na jehož podkladě je představena stávající situace a především návrhy na vylepšení daného stavu a možného posunu blíže k zákazníkovi.
|
| |