Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak učit ty, kteří už vědí opravdu hodně
Koubský, Petr
V loňském roce jsme založili vzdělávací iniciativu iCollege, zaměřenou na výuku podnikání na internetu. V současné době máme 20 absolventů zimního semestru a dalších 30 studentů prochází kursem právě teď. Chci se s vámi podělit, co se naučili studenti, co učitelé a co my organizátoři.
Videozáznam: Stáhnout plný textMP4
Podnikatelský plán internetové firmy
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem internetové firmy. V první části se zaměřuje na teoretický koncept počátku podnikání s důrazem na internetový marketing. Je věnována pozornost všem teoretickým aspektům od charakteristiky podnikatele přes právní formy až po formální věc zpracování podnikatelského plánu. V praktické části je pak rozpracován konkrétní podnikatelský plán firmy zabývající se novým druhem šíření video reklamy pomocí serveru, díky němuž mohou uživatelé vyhrát jimi předem vyhranou cenu. Tento podnikatelský záměr se jeví atraktivní jak zadavatelům reklamy, tak případným uživatelům.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.
E-podnikání
Čech, Ondřej ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Charvát, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit možnosti podnikatelů a manažerů, jejichž společnosti vstupují do prostředí Internetu. Popisuje prostředky, formy podnikání a marketingové nástroje, které mohou pomoci podniku být úspěšným u zákazníků. V rámci práce je využito modelu Shifting from bricks to clicks, na kterém je simulován přechod společnosti majícího kamenné obchody na formu podnikání online.
Business plán internetového podnikání
Linhart, Tomáš ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje způsob, jak správně psát podnikatelský plán před vstupem do podnikání. V první kapitole je popsána teorie business plánu a náležitosti, které by plán měl obsahovat. Druhá kapitola je věnována marketingu na internetu. Jsou zde uvedeny hlavní kanály, kterými je možno oslovit uživatele internetu a přimět je navštívit konkrétní webové stránky. Ve třetí části je uveden konkrétní příklad business plánu pro internetový projekt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.