Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Servery hromadného nakupování
Kopřiva, Michal ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Práce analyzuje systém šíření slev pomocí serverů hromadného nakupování. Hromadné nakupování je vymezeno jako druh distribuce kuponů, které jsou jedním z druhů slev. Následná analýza na datech o prodejích a dotazníkovém šetření shrnuje, že limity, které charakterizují hromadné nakupování, nejsou výrobci příliš využívány. Dále ukazuje, že společenský aspekt prodeje je zásadní odlišností od ostatních druhů kuponů. Analýza sortimentu zjišťuje, že se jeho struktura zásadně liší od klasických kuponů. Servery hromadného nakupování prodávají hlavně novinky na trhu a služby se společenským rozměrem.
Analýza specializovaného internetového obchodu
JAROŠ, Dalibor
Tato práce analyzuje specializovaný internetový obchod, jeho přípravu po stránce technické i obchodní, jeho vstup na trh, první marketingové aktivity, jejich korekce a zhodnocuje celkovou ekonomickou stránku projektu.
Ochrana spotřebitele a nakupování na internetu
Holá, Eva ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Gál, Robert (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice internetového nakupování. Jejím cílem je analyzovat internetové nakupování a zjistit práva a povinnosti spotřebitelů a prodávajících, která vycházejí z platné legislativy. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá průběhem nákupu přes internet a jeho právní úpravou. Jsou vysvětleny pojmy internet, e-business a e-commerce, jsou uvedeny typy e-obchodů a je zmíněna certifikace internetových obchodů. V praktické části je zjišťováno prostřednictvím dotazníkového šetření nákupní chování dotazovaných při nákupu přes internet. V závěru jsou sepsány výhody a nevýhody internetového nakupování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.