|
Podnikatelský záměr
Sedláček, Miloš ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá navržením seriózního podnikatelského záměru týkajícího se rozvoje společnosti ABC s.r.o., která působí na trhu jako obchodní firma specializující se na distribuci zdravotnických pomůcek pro diabetiky. Na základě zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, provedených analýz a nezbytných výpočtů jsem navrhl takový podnikatelský záměr, který vede k rozšíření portfolia podniku, navýšení zisku a tržního podílu, a to vše při minimalizaci rizik. Vizí do budoucna je vývoj vlastního výrobku pod vlastní značkou.
|
| |
|
Podnikatelský záměr
Vítek, Kamil ; Opletal, Tomáš (oponent) ; Boušková, Štěpánka (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je zpracování reálného podnikatelského záměru na založení a následný provoz kavárny. Práce je tvořena ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definované pojmy podnikatelský plán, podnik, podnikání a právní forma podnikání. V praktické části je vypracovaný podnikatelský plán pro Marušku. Cílem je skutečné založení kavárny Maruška v Olomouci.
|
|
Podnikatelský záměr
Sedláček, Miloš ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem týkajícího se rozvoje obchodní společnosti MISE s.r.o.. Firma působí na trhu jako distributor zdravotnických pomůcek pro diabetiky. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku vztahující se k tématu. V další analytické části je charakteristika firmy, analýza trhu, finanční analýza, analýza vnějšího a vnitřního okolí, včetně zhodnocení plánu na rozšíření. Závěrem analytické části je souhrn silných a slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb. Návrhová část stojí na vymezeném souhrnu analytické části. Jednotlivé kroky budou směřovat k sestavení podnikatelského plánu, který povede k rozšíření společnosti.
|
|
Podnikatelský záměr
Čechová, Jitka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce směřuje k vypracování podnikatelského plánu na založení vzdělávacího centra, které má formou skupinových kurzů pomoci tam, kde školní výuka nestačí. V úvodní části jsou rozebrána teoretická východiska, na ně navazuje důkladná analýza současné situace na trhu. Na základě zjištěných informací je pak v návrhové části vytvořen podrobný podnikatelský plán, podle kterého pak bude posouzena reálnost záměru.
|
| |