Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Logistické zajišťování dodávek Škody Auto na čínský trh.
Hradecká, Eliška ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Balatková, Martina (oponent)
Práce se zabývá logistickým zajišťováním dodávek Škody Auto na čínský trh. Její součástí je teorie mezinárodní přepravy, údaje o společnosti, specifika čínského trhu a působení Škody Auto v Číně. Analyzuje možné alternativy transportu hotových automobilů do Číny, výhody a nevýhody jednotlivých druhů přepravy a pro srovnání uvádí i realizaci dodávek montážních dílů.
Opportunities of private entrepreneurship in China for foreign entities on the background of political and economical changes
Hlubovič, Miroslav ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Zapletal, Petr (oponent)
Jádrem této diplomové práce je analýza ČLR v politické a ekonomické oblasti. Práce se zaměřuje na období po roce 1978 a je kladen důraz na dopady změn v tomto období na podnikatelský sektor. Velký důraz je kladen na čínskou kulturu, která mnohdy komplikuje činnost podnikatelům. Práce obsahuje významné kulturní aspekty z čínského prostředí, o kterém by měl být potenciální investor informován při vstupu na čínský trh. Cílem práce je ekonomický a politický nástin vývoje ČLR v nejbližším období s odhadnutím významějších trendů na čínském trhu, který představuje současnou mezeru na trhu.
Komunikace značky na čínském trhu
Kubátová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Březinová, Anna (oponent)
Cílem práce je analýza efektivní komunikace značky na čínském trhu a její demonstrování na konkrétních příkladech. Dílčími cíli jsou: definování značky, monitorování komunikačních nástrojů a nejnovějších forem komunikace, definování specifik trhu pomocí kultury a jejího vlivu na spotřebitele. Mnoho mezinárodních korporací v Číně podniká, avšak ne všechny si dostatečně uvědomují diametrální odlišnost kulturního prostředí Číny a její místní specifika. To ovlivňuje jejich schopnost dosáhnout zisku a zároveň vnímání značky zákazníky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zaměřuje na značku, její komunikační nástroje a vliv kultury na vnímání značky. Praktická část je orientována na Čínu z pohledu konečného spotřebitele B2C trhu a prostředí, ze kterého pochází. Zároveň zahrnuje místní specifika a situaci na trhu médií. Práce poskytuje zásadní znalosti, ze kterých by měly efektivní komunikační aktivity vycházet, pokud chtějí docílit dobrého vnímání své značky a jejího přijetí na čínském trhu.
Vstup české firmy na čínský trh - vybraná firma
Focherová, Lucie ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vstupu české firmy na čínský trh. První kapitola je věnovaná vývoji čínské ekonomiky od založení Čínské lidové republiky až po současnost. Druhá kapitola popisuje obchod Číny s Evropskou unií, Spojenými státy a Českou republikou. Je zde zmíněno také členství Číny ve WTO. Třetí kapitola podrobněji rozebírá charakteristiky činského trhu: ochranná opatření, perspektivní obory, formy vstupu, reklamu a obchodní zvyklosti. Je doplněna podkapitolou o společnosti Chemoprojekt, a.s., která už delší dobu na čínském trhu působí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.