Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele na trhu s doručovacími službami
Zichová, Barbora
Zichová, B. Chování spotřebitele na trhu s doručovacími službami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s doručovacími službami. Hlavním cílem práce je zjištění preferencí spotřebitelů při výběru doručovacích společností a identifikace faktorů, které tyto preference ovlivňují. Nejprve je pomocí sekundárních dat vytvořena orientační analýza, která se věnuje e-commerce v České republice a doručovacím společnostem působícím na českém trhu. Primární data jsou získána pomocí dotazníkového šetření a individuálních hloubkových rozhovorů. Zpracováním těchto dat prostřednictvím softwaru Statistica 12 jsou zjištěny preference spotřebitelů a vytvořena demografická segmentace. V závěru práce jsou stanovena vhodná doporučení, která mohou být přínosná pro zainteresované subjekty.
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
Chládková, Iveta
CHLÁDKOVÁ, I. Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v České republice. Cílem této práce je formulace doporučení pro subjekty, které se na tento segment zaměřují a jejichž rozhodnutí by mohla vést ke zlepšení nákupního prostředí a usnadnění nakupování těhotným ženám. K naplnění cíle bylo zapotřebí charakterizovat nákupní chování spotřebitelek, identifikovat faktory, které mají na jejich chování vliv, a stanovit problémy a překážky, s nimiž se v průběhu nákupních procesu potýkají. Nákupní chování budoucích maminek bylo zkoumáno prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 292) a individuálních hloubkových rozhovorů (n = 31) doplněných o pozorování (n = 5) v běžném nákupním prostředí. Realizovaný výzkum v souvislosti s těhotenstvím poukázal na měnící se postoj spotřebitelek k online nákupům rychloobrátkového zboží a na rozdílné vnímání překážek při nakupování v kamenných prodejnách v jednotlivých fázích těhotenství. V závěru práce jsou proto navržena doporučení týkající se exteriéru i interiéru prodejen.
Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou
Fandl, Filip
Fandl, F. Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce je zaměřena na problematiku chatbotů na trhu s módou. Cílem je vyhodnotit faktory působící na ochotu spotřebitelů komunikovat s chatboty při nákupu oblečení, bot nebo doplňků a zjistit, jak tahle technologie působí na nákupní rozhodování. Výsledky diplomové práce jsou založeny na výstupu primárního a sekundárního výzkumu. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků byla pro internetové obchody na trhu s módou vytvořena doporučení pro implementaci chatbotů tak, aby podpořili nákupní proces.
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Vrbasová, Petra
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním při nákupu na internetu. Cílem práce je analyzovat nákupní chování českých spotřebitelů a jejich rozhodovací proces při nakupování v internetových obchodech. Vyhodnocení je provedeno na základě kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část v první fázi výzkumu vysvětluje marketingový výzkum, spotřebitelské chování, kupní rozhodovací proces a faktory ovlivňující kupní chování. V druhé části výzkumu jsou graficky znázorněny a okomentovány výsledky šetření. Pomocí statistických metod jsou na základě dotazníkového šetření vyhodnoceny a okomentovány stanovené hypotézy. Podle těchto zjištěných výsledků jsou navrhnuta doporučení, která můžou internetovým obchodům pomoci získat více zákazníků.
Online merchandising – preference zákazníků
Zbořilová, Martina
ZBOŘILOVÁ, M. Online merchandising – preference zákazníků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení, jak by e-shopy mohly zlepšit svůj online merchandising, a tím zároveň i lépe oslovit své potenciální zákazníky. Ke zjištění jejich názorů, postojů a chování bylo využito kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V rámci kvantitativního šlo o dotazníková šetření ve dvou sběrech (n2020 = 294, n2021 = 305) a v případě kvalitativního o hloubkové rozhovory (n = 20). Hlavními důvody nákupu online jsou širší sortiment, větší dostupnost zboží, snadnější vyhledávání, nedostupnost daného zboží v kamenném obchodě, ale také časová úspora a pohodlí nákupu z domova v kteroukoli denní dobu. V letech 2020 a 2021 hrála velkou roli i pandemická opatření. Největšími problémy u e-shopů jsou špatná responzivita webů, chybějící možnost zvolit čas doručení a málo dostupných alternativ platby.
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Bílá, Aneta
Diplomová práce je zaměřena na determinanty online nákupního chování v sektoru potravin. Teoretická část práce vysvětluje významné pojmy jako je e-commerce, výhody a nevýhody elektronického obchodování, jeho modely, převážně pak B2C model. Dále jsou vysvětleny determinanty nákupního chování a online nakupování potravin. Praktická část je provedena kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkového šetření. To zkoumalo, jaké faktory mají vliv na online nakupování potravin a zda mají demografické, ekonomické či jiné faktory vliv na online nakupování potravin zpohledu zákazníka. Výsledky jsou zpracovány graficky a hypotézy ověřeny pomocí Chí-kvadrát testu. Získaná data jsou závěrem vyhodnocena a stanovené hypotézy potvrzeny nebo vyvráceny.
Návrh dílčí části informačního systému
Ryšánek, Stanislav ; Hanzalík, Milan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn dílčí části informačního systému konkrétní společnosti. Z analýzy současného stavu firmy bude v návrhu vlastního řešení vybráno vhodné optimální řešení, které přispěje k zefektivnění chodu firmy.
Chování spotřebitelů na trhu s pneumatikami
Marek, Jakub
Marek, J. Chování spotřebitelů na trhu s automobilovým obutím. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V textu je popsána šablona pro závěrečné práce a jednotlivé styly jsou apliko-vány na příkladech.
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství
Marečková, Aneta
Diplomová práce se zaměřuje na oblast prodeje a nákupu vína na internetu. Jejím hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství v České republice v oblasti online prodeje s využitím nástrojů online marketingu. Práce představuje problematiku e-commerce, vinařského marketingu a spotřebitelského chování při nákupu vín. Vlastní práce zahrnuje orientační analýzu daných oblastí. Stěžejní je pak provedení a zpracování primárního výzkumu formou dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou stanoveny tři segmenty zákazníků a navržena marketingová doporučení pro samotná vinařství a e-shopy specializující se na prodej vína.
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
Barančicová, Terezie
Barančicová, T. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu privátních značek. Dále se zaměřuje na chování spotřebitele na trhu privátních značek po-travin v online prostředí. Cílem práce je na základě výsledků z vlastního dotazní-kového šetření identifikovat faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu pri-vátních značek a rozdělit spotřebitele pomocí shlukové analýzy do jednotlivých segmentů. Výslednými segmenty jsou konzervativní spotřebitelé a spotřebitelé 21. století. Nakonec je navrženo několik doporučení pro nabídkovou stranu trhu. Mezi doporučení lze zařadit Blind test, zaměření se na kvalitu, akce s dopravou zdarma nebo výhody při platbě kartou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.