Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reprezentace jako faktor ovlivňující prostředí vyučování geometrii
Roubíček, Filip
Článek je věnován problematice reprezentací a jejich rolí ve vyučování geometrii. Jsou v něm popsány tři specifické reprezentační módy: reprezentace problému příběhem, neverbální reprezentace a geometrická etudy, které byly použity v didaktickém experimentu.
Vyučování matematice a kolektivní reflexe
Tichá, Marie ; Macháčková, Jana ; Hošpesová, A.
Jádrem příspěvku je příklad spolupráce mezi dvěma výzkumníky a jednou učitelkou na přípravě a vyhodnocování vyučovacího experimentu. Jsou ukázány rozdíly v individuálních reflexích a naznačen přínos kolektivní reflexe pro učitele, žáky i výzkumníky a tedy možnost jejího využití při zvyšování profesionální kompetence učitelů

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.