Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah koučování, self-efficacy, engagementu a osobnosti zaměstnanců maloobchodní společnosti
Zvěřinová, Kristýna ; Höschlová, Eva (vedoucí práce) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Tato práce si klade za cíl najít vztah mezi koučováním, self-efficacy, engagementem a osobnostními charakteristikami podle teorie Big Five, tzn. otevřenost vůči zkušenosti, svědomitost, extraverze, přívětivost a neuroticismus. V teoretické části se práce věnuje především měření efektivity koučovacích intervencí, se zaměřením na hledání souvislostí s pojmy self-efficacy, engagementu a osobnostními charakteristikami. Empirická část popisuje kvaziexperimentální výzkum ověřující předpoklad, že koučování mělo významný vliv na námi sledované proměnné. Výzkumný soubor tvořili vedoucí zaměstnanci obchodních jednotek nejmenované retailové společnosti, kteří byli rozděleni na experimentální a kontrolní skupinu. Experimentální skupina absolvovala šest koučovacích schůzek v průběhu šesti měsíců, zaměřených na libovolné téma týkající se jejich pracovního života. Kontrolní skupina koučování neabsolvovala. Obě dvě skupiny byly testovány na začátku koučovacího programu a následně po jeho skončení. Vyplňovány byly dotazníky Obecné vlastní efektivity, Gallupův dotazník Q12 pro zjištění engagementu a NEO pětifaktorový osobnostní inventář. Na základě sebraných dat a jejich statistické analýzy byl prokázán statisticky významný rozdíl mezi pretestem a posttestem proměnné otevřenost vůči zkušenosti v experimentální...
Vztah koučování, self-efficacy, engagementu a osobnosti zaměstnanců maloobchodní společnosti
Zvěřinová, Kristýna ; Höschlová, Eva (vedoucí práce) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Tato práce si klade za cíl najít vztah mezi koučováním, self-efficacy, engagementem a osobnostními charakteristikami podle teorie Big Five, tzn. otevřenost vůči zkušenosti, svědomitost, extraverze, přívětivost a neuroticismus. V teoretické části se práce věnuje především měření efektivity koučovacích intervencí, se zaměřením na hledání souvislostí s pojmy self-efficacy, engagementu a osobnostními charakteristikami. Empirická část popisuje kvaziexperimentální výzkum ověřující předpoklad, že koučování mělo významný vliv na námi sledované proměnné. Výzkumný soubor tvořili vedoucí zaměstnanci obchodních jednotek nejmenované retailové společnosti, kteří byli rozděleni na experimentální a kontrolní skupinu. Experimentální skupina absolvovala šest koučovacích schůzek v průběhu šesti měsíců, zaměřených na libovolné téma týkající se jejich pracovního života. Kontrolní skupina koučování neabsolvovala. Obě dvě skupiny byly testovány na začátku koučovacího programu a následně po jeho skončení. Vyplňovány byly dotazníky Obecné vlastní efektivity, Gallupův dotazník Q12 pro zjištění engagementu a NEO pětifaktorový osobnostní inventář. Na základě sebraných dat a jejich statistické analýzy byl prokázán statisticky významný rozdíl mezi pretestem a posttestem proměnné otevřenost vůči zkušenosti v experimentální...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.