Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny v rámci přechodu na inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ
Zrůstková, Jana ; Mazák, Jaromír (vedoucí práce) ; Spitzerová, Markéta (oponent)
Předkládaná bakalářská diplomová práce "Změny v rámci přechodu na inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na ZŠ" má za cíl zmapovat zavádění a fungování inkluzivního vzdělávání pohledem učitelů, zaměřit se na osobní zkušenosti učitelů a přinést nové poznatky ohledně problémů a výzev, které učitelům komplikují aplikování inkluzivního vzdělávacího systému na základních školách. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou část a empirickou část. Teoretická část popisuje klíčové pojmy vztahující se k inkluzivnímu vzdělávání, nastiňuje některé důležité aspekty v rámci přechodu běžných základních škol na společné vzdělávání. Jsou zde popsány role jednotlivých aktérů inkluzivní školy a jejich vzájemné vazby. Empirická část se zabývá metodologií výzkumu, analýzou a intepretací získaných dat. V této části jsou mapovány názory jednotlivých kantorů a má za cíl přinést poznatky v oblasti praxe společného vzdělávání žáků na základních školách. Výzkumné šetření bylo inspirováno fenomenologickým výzkumem a využívá proto polostrukturovaný rozhovor, který slouží k porozumění fenoménu inkluze z pohledu učitele na základní škole. Klíčová slova Inkluze, inkluzivní vzdělávání, inkluzivní základní škola, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, učitel

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.