Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace ICT integrátora
Šilhavá, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zloch, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě analýzy komunikačních aktivit vybrané ICT organizace navrhnout doporučení pro další období. Dalším cílem je zhodnocení ICT trhu od 90. let na základě expertních rozhovorů a identifikovat jeho budoucí vývoj. Diplomová práce se zabývá charakteristikou specifik řízení marketingové komunikace na trzích B2B. Zpočátku se věnuje B2B trhu jako takovému a porovnává jej s trhem B2C. Dále jsou představeny komunikační aktivity, které jsou využívány na českém firemním trhu. Jmenovitě se jedná o reklamu, podporu prodeje, PR, direct marketing, sponzoring a event marketing, osobní prodej, veletrhy, výstavy a digitální média. Praktická část je věnována vybrané ICT společnosti a jejím konkurentům. Dále se soustředí na charakteristiku ICT trhu v České republice. Zmapování a analýza ICT trhu v ČR byla podpořena uskutečněním expertního výzkumu. Závěr práce hodnotí komunikační aktivity vybrané ICT společnosti. Na základě výsledků analýzy jsou navržena praktická doporučení pro další orientaci marketingové komunikace společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.