Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D monitor pomocí detekce pozice hlavy
Zivčák, Jan ; Žák, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
S vývojem možností zpracování obrazu, stereoskopického zobrazení, cen webových kamer a výkonu počítačů vyvstala možnost jak znásobit zážitek uživatele během práce s 3D programy. Z obrazu z webové kamery lze odhadnout polohu uživatelovy hlavy a podle této polohy natočit trojrozměrnou scénu zobrazovanou na monitoru počítače. Uživateli se potom při pohybu hlavy bude zdát, jako by byl monitor okno, skrze které může nahlížet na scénu za ním. Pomocí systému, který je výsledkem této práce, bude možné jednoduše a levně dodat uvedené chování libovolnému 3D programu.
Simulace tekutin a plynů
Zivčák, Jan ; Žák, Pavel (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zpracovává tématiku simulace tekutin a plynů na osobních počítačích. Práce porovnává různé přístupy s ohledem na proveditelnost simulace v realném čase. Pozornost je také věnována metodam pro zobrazovaní tekutiny - implicitním plochám a metodě marching cubes. Navíc se práce zaměřuje na moderní grafické adaptéry s ohledem na jejich využití při výpočtech simulace. Obzvláště se bude věnovat pozornost technoligii CUDA od společnosti NVIDIA. Vše je navíc doplněno popisem mé implementace simulace tekutin a plynů.
Simulace tekutin a plynů
Zivčák, Jan ; Žák, Pavel (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zpracovává tématiku simulace tekutin a plynů na osobních počítačích. Práce porovnává různé přístupy s ohledem na proveditelnost simulace v realném čase. Pozornost je také věnována metodam pro zobrazovaní tekutiny - implicitním plochám a metodě marching cubes. Navíc se práce zaměřuje na moderní grafické adaptéry s ohledem na jejich využití při výpočtech simulace. Obzvláště se bude věnovat pozornost technoligii CUDA od společnosti NVIDIA. Vše je navíc doplněno popisem mé implementace simulace tekutin a plynů.
3D monitor pomocí detekce pozice hlavy
Zivčák, Jan ; Žák, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
S vývojem možností zpracování obrazu, stereoskopického zobrazení, cen webových kamer a výkonu počítačů vyvstala možnost jak znásobit zážitek uživatele během práce s 3D programy. Z obrazu z webové kamery lze odhadnout polohu uživatelovy hlavy a podle této polohy natočit trojrozměrnou scénu zobrazovanou na monitoru počítače. Uživateli se potom při pohybu hlavy bude zdát, jako by byl monitor okno, skrze které může nahlížet na scénu za ním. Pomocí systému, který je výsledkem této práce, bude možné jednoduše a levně dodat uvedené chování libovolnému 3D programu.

Viz též: podobná jména autorů
6 Živčák, Jozef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.