Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny v oboru občanského práva v období druhé československé republiky a Protektorátu Čechy a Morava (1. 10. 1938 - 31. 12. 1943)
Zima, Ondřej ; Kindl, Vladimír (vedoucí práce) ; Soukup, Ladislav (oponent)
66 Resume Změny v oboru občanského práva v období druhé československé republiky a Protektorátu Čechy a Morava (1938 - 1943) Tématem této práce jsou proměny českého občanského práva v letech 1938 - 1943. Práce popisuje a komentuje právní normy, převážně vládní nařízení, vydávané československou a později protektorátní vládou během největšího rozmachu německé moci v Evropě. Tato normotvorba nahrazovala demokratické zákonodárství, které v prostředí nacistické totality neexistovalo. Platné občanské právo bylo těmito nařízeními měněno příležitostně a nepřímo, čímž vznikla nepřehledná situace. Po válce byla většina těchto vládních nařízení prohlášena jako neplatná a tudíž se jejich vlivem na občanské právo nikdo nezabýval. Vládní nařízení jsou rozdělena do čtyř kapitol, a to podle jejich zaměření na normy omezující volné nakládání s majetkem, normy upravující náhradu škody, normy upravující nájemní vztahy a normy upravující pracovněprávní vztahy. Normy jsou v kapitolách chronologicky řazeny a opatřeny stručným komentářem. Je tak možné sledovat vývoj jednotlivých oblastí občanského práva v čase. Nejrozsáhlejší jsou kapitoly zabývající se právem nájemním a právem pracovním, kde byly zásahy vlády největší. Celkově práce vytváří přehled o postupném omezování občanských práv, které bylo přímo úměrné vzrůstající...
Rozhodování producenta při nasazování filmu do kinodistribuce v ČR
Zima, Ondřej ; Košuličová, Ivana (vedoucí práce) ; Danielis, Aleš (oponent)
Tato magisterská práce se zaměřuje na analýzu podstatných faktorů, jež musí producent uvážit v souvislosti s uvedením filmu do kin. V první části stanovuji východiska celé práce a shrnuji současný stav kinodistribuce v ČR a jak se k němu dospělo. V druhé, hlavní části se zabývám samotným rozhodováním producenta v souvislosti s uvedením filmu do kinodistribuce, kdy se z dostupných dat snažím především vysledovat, zda existují nějaká ?pravidla? a nebo alespoň tendence, kdy je vhodné film uvést do kin a zda se tyto tendence nějak v průběhu let mění. V další části uvádím případovou studii rozhodování producenta při uvedení filmu František je děvkař do kinodistribuce. V poslední části se zamýšlím nad budoucím vývojem a stanovuji závěry ze své práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.