Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Zhiryakova, Anastasia ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Primárním cílem bakalářské práce je proanalyzovat využití marketingového mixu služeb ve společnosti Ruská spořitelna, a.s., zjistit silné a slabé stránky společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení její marketingové činnosti. Sekundárním cílem je specifikovat pojem bankovního marketingu a prozkoumat využití marketingového mixu ve finančních službách. Teoretická část práce obsahuje základní principy marketingu, jeho přístup k bankovním službám a charakteristiku marketingového mixu v bankovní oblasti. Vlastní práce zahrnuje zkoumání a popis marketingových nástrojů společnosti Ruská spořitelna, a.s., analýzu používaného marketingového mixu na konkrétních příkladech z praxe a nabízení možných zlepšení marketingové činnosti ve společnosti na základě získané informace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.