Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spatial aspects of retail development in Russia during the transformation period and the latest trends
Zhigulina, Anastasiia ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Bartošek, Petr (oponent)
Prostorové aspekty vývoje maloobchodu v Rusku v transformačním období a jeho nejnovější trendy Abstrakt Cílem této práce je analyzovat a vyhodnotit vývoj maloobchodu v Rusku během transformačního období se speciálním zaměřením na maloobchodní řetězce v Rusku. Práce si klade několik výzkumných otázek. V jakých regionech se koncentrovaly? Jak probíhala jejich expanze? Existuje rozdílná strategie expanze mezi zahraničními a ruskými maloobchodními řetězci? Představeny jsou vybrané maloobchodní řetězce (top 6 v Rusku), které prezentují několik typů strategie expanze. Analyzované charakteristiky maloobchodních řetězců jsou: město a doba založení v Rusku, příjem, počet a typy prodejen, regiony přítomnosti řetězce a oblast s největší koncentrací obchodů. Práce v analytické části používá metody komparace a mapování. Bylo zjištěno, že největší koncentrace obchodních řetězců v Rusku, a to jak zahraničních, tak domácích, je v Centrálním Federálním Distriktu. Zahraniční maloobchodníci dávají přednost zakládání poboček v největších ruských aglomeracích a soustředí se na největší města, zatímco ruští prodejci se pokoušejí co nejvíce rozšířit po celém ruském území, a ne vždy začít podnikat v největších ruských aglomeracích či v Centrálním Federálním Distriktu. Klíčová slova: maloobchod, maloobchodní řetězce, Rusko, trendy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.