Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti proluky – třída Kapitána Jaroše
Zezulka, Jiří ; Zhoř, Přemysl (oponent) ; Toman, Radek (vedoucí práce)
Projekt 2579 m pracuje s kontextem parcely ve vnitrobloku. Divadlo, proluka, pěší trasa, parkoviště a zeleň včetně uživatelů, které na sebe vážou, jsou elementy tvořící funkční organismus, jehož je řešená parcela součástí. Po posouzení kvality jeho funkčnosti vyvstává otázka, do jaké míry dokáže intervence v měřítku jednoho domu ovlivnit rigidní program vnitrobloku, jenž byl organicky formován desetiletí. Zlepšit, rozšířit, nebo změnit? Vzniklá architektura ovlivňuje prostředí, do kterého je vkládaná, a stejně tak je jím i ovlivňována. Jak budou silné, a jakým směrem se tyto vlivy vyvinou můžeme moderovat pouze částečně. Architektura není o nalezení řešení, architektura je reakcí na konkrétní situace. Návrh tedy nehledá cesty, jak jednotlivé elementy funkčně měnit, ale jak je prostorově rozvíjet a zkvalitňovat v zájmu celého organismu vnitrobloku. Následuje již vytyčené zjednodušené geometrie, v nichž se funkce odehrávají, jakými jsou vektory a plochy, které respektuje, zachovává, rozšiřuje a propojuje. Samotný objekt domu se zabývá bydlením v kontextu aktuálního vývoje a jeho otázek. Využívané a vlastněné, individuální a utilitární, dokončené a otevřené, udržitelné a velkorysé, venkovské a městské,… A další hesla provázela proces jenž vedl k vytvoření pevné deskové struktury s vloženými objemy pro bydlení a jiné funkce, umožňující budoucí změnu využití bez nutnosti zasahovat do statiky. Narozdíl od metabolistické myšlenky unifikovaných prefabrikovaných buněk je proměna vložených objemů realizována civilně in situ.
Analýza pracovní spokojenosti učitelů na základních školách
Žežulka, Jiří ; Procházka, Pavel (vedoucí práce) ; Vašenda, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pracovní spokojeností učitelů základních škol. Toto téma je problémem, který bylo v posledních letech velmi často diskutován a dle mého názoru stále není optimálně dořešeno. Teoretická část práce je souhrnem informací o motivaci, pracovní spokojenosti a faktorech, které tyto oblasti determinují. Praktická část se zabývá spokojeností učitelů v oblasti pracovního prostředí, spolupráce s rodiči a dětmi, vztahy s kolegy a vedením školy, finančním odměňováním, benefity a celkovou spokojeností učitelů. Spokojenost učitelů je zkoumána dotazníkovým šetřením. V závěru této práce jsou předneseny návrhy, které by mohly zlepšit problémové oblasti ve školství.

Viz též: podobná jména autorů
2 Žežulka, Jan
2 Žežulka, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.