Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Zbožínková, Lucie ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem práce je poukázat na to, jaký vliv mají sportovní úspěchy či neúspěchy na marketing organizace a jak mu vítězství napomáhá. Dále se pokusím zobrazit další vlivy, které na sportovní organizaci působí jak pozitivně, tak negativně a navrhnout, jak těmto problémům předcházet nebo jak na ně reagovat. Cílová skupina, kterou sportovní výkony ovlivňují, jsou především diváci a sponzoři. Tato práce zachycuje veškerá hlediska, která se odráží na sportovních výsledcích v kolektivním sportu. V praktické části je představen sportovní klub TJ Házená Jindřichův Hradec a následuje výzkum, z kterého vychází, že při dobrých sportovních výkonech klubu je vítězství marketingovým nástrojem, který ovlivňuje rozhodování sponzorů a získávání fanoušků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.