Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pracovní poměr u společnosti Brasco steel spol. s r.o. a Elis spol. s.r.o.
Zbořilová, Lucie ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vzniku, změně, skončení pracovního poměru v souladu se zákonem České republiky. Jsou zde shrnuty informace týkající se průběhu pracovního poměru, který je následně analyzován u dvou společností. Porovnání a zhodnocení přístupů těchto společností přináší oběma z nich doporučení, která by měla vést k odstranění nedostatků v oblasti pracovního poměru.
Imaginární kamarád
ZBOŘILOVÁ, Lucie
Tato práce se zabývá jevem imaginárních společníků, který se vyskytuje u některých dětí předškolního věku. Jejím cílem je nahlédnutí do této problematiky, její přiblížení a poukázání na její rozmanitost. Teoretická část se věnuje vývojovým specifikům předškolního období, hře obecně se zaměřením na hru symbolickou. V rámci symbolické hry pak konkrétně na jev imaginárního společníka. V praktické části se práce na základě analýzy rozhovorů snaží poukázat na témata, která jsou společná pro více imaginárních společníků, stejně jako na ta, která jsou spíše výjimečná.
Pracovní poměr u společnosti Brasco steel spol. s r.o. a Elis spol. s.r.o.
Zbořilová, Lucie ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vzniku, změně, skončení pracovního poměru v souladu se zákonem České republiky. Jsou zde shrnuty informace týkající se průběhu pracovního poměru, který je následně analyzován u dvou společností. Porovnání a zhodnocení přístupů těchto společností přináší oběma z nich doporučení, která by měla vést k odstranění nedostatků v oblasti pracovního poměru.
Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána
Zbořilová, Lucie ; Švrček, Ondřej (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána“ je definování jednotlivých nástrojů marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci na internetu a jejich využití pro systém SMSbrána. Práce se skládá ze tří oddílů. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingového mixu, ze kterých vychází druhá část. V analytické části jsem provedla rozbor a specifikaci produktu, díky čemuž jsem definovala hlavní nedostatky systému. V rámci třetí části jsem navrhla doporučení pro odstranění definovaných nedostatků.

Viz též: podobná jména autorů
4 ZBOŘILOVÁ, Lucie
5 Zbořilová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.