Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Zalabák, Vladimír ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací reklamy internetového obchodu eshop.thechillidoctor.cz ve vyhledávačích, především PPC reklamy. V České republice představují dva nejčastěji využívané PPC systémy AdWords ve vyhledávací síti Google a Sklik ve vyhledávací síti Seznam. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z reklamních sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Vedení internetového obchodu TheChilliDoctor se rozhodlo spustit kampaň vytvořenou autorem bakalářské práce a v době od 1. 11. 2016 do 12. 2. 2017 sledovat přínosnost kampaní. Cíle, které byly pro tuto kampaň stanoveny, kombinují požadavky v oblastech navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Na základě výsledků v jednotlivých PPC systémech i výsledků celkových byl společnosti předložen návrh na zlepšení výsledků v oblasti reklamy. Stanovených cílů bylo dosaženo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.