Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy
Zakouřilová, Eliška ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
V současné době je zřetelný trend obrody malých obchodů v blízkosti bydliště zákazníků. V této souvislosti formulovala společnost Metro, respektive Makro nový podnikatelský záměr - koncepci small shops / convenience stores (tj. menší prodejny s potravinami a jiným základním zbožím denní potřeby). Proto byl vytvořen a představen projekt Makro Small shops (jehož záměrem je vytvoření jakési "sítě" maloobchodních prodejen pod záštitou společnosti Makro), aby mohla společnost účinněji konkurovat obchodním řetězcům,nákupním aliancím a spotřebním družstvům.

Viz též: podobná jména autorů
1 Zakouřilová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.