Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv obalů na chování spotřebitele
Zakharova, Kateryna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Využití obalu jakožto marketingového nástroje získává na důležitosti a dovoluje firmám se navzájem odlišit a získat pozornost potencionálního zákazníka. Cílem předkládané práce je poskytnout analýzu vlivu obalů na nákupní chování spotřebitele na příkladu vybrané firmy. Průzkum rovněž zjišťuje, do jaké míry jsou zákazníci firmy spokojeni s obalem, který si zakoupili, a do jaké míry je tento obal podnítil k nákupu produktu vybrané společnosti. Dále práce obsahuje doporučení týkající se obalů. Pro výzkum je zvolena tzv. metoda smíšeného výzkumu, jelikož poskytuje komplexní pohled na zkoumanou oblast a obsahuje obojí, kvantitativní i kvalitativní přístup. Sběr dat zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě rozhovorů s manažerem vybrané společnosti a kvantitativní výzkum, který byl proveden a analyzován na bázi dotazování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.