Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový koncept sportovní organizace - Českého svazu hokejbalu
Zahálka, Aleš ; Šíma, Jan (oponent) ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce)
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace - Českomoravský svaz hokejbalu Analýza managementu a marketingu sportovního svazu na příkladu Českomoravského svazu hokejbalu a návrh na jeho zdokonalení. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza, interview, a SWOT analýza. Navržení nové koncepce činnosti svazu, projekt implementace, závěry a doporučení. Marketingová koncepce, analýza SWOT, implementace, Českomoravský hokejbalový svaz.

Viz též: podobná jména autorů
2 Zahálka, Adam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.