Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Škvařil, Jan ; Zabloudil, Ivo (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro výstavbu solární fotovoltaické elektrárny. V úvodní části se práce věnuje vymezení pojmů spojených s podnikáním, právním formám podnikání, definicí a náležitostmi podnikatelského záměru, analytickým postupům a principu fungování solární elektrárny. V další části se práce věnuje podmínkám podnikání v daném oboru, možnostem financování a současnému stavu odvětví. Následuje část vlastního návrhu řešení s volbou právní formy podniku, SWOT analýzou a vlastní návrh podnikatelského záměru. V závěrečné části je uvedeno hodnocení navrhovaných řešení.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
Podnikatelský záměr
Škvařil, Jan ; Zabloudil, Ivo (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro výstavbu solární fotovoltaické elektrárny. V úvodní části se práce věnuje vymezení pojmů spojených s podnikáním, právním formám podnikání, definicí a náležitostmi podnikatelského záměru, analytickým postupům a principu fungování solární elektrárny. V další části se práce věnuje podmínkám podnikání v daném oboru, možnostem financování a současnému stavu odvětví. Následuje část vlastního návrhu řešení s volbou právní formy podniku, SWOT analýzou a vlastní návrh podnikatelského záměru. V závěrečné části je uvedeno hodnocení navrhovaných řešení.
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.