Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra Spider
Ziegler, Martin ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh.
Potraviny nejsou odpad
ZIEGLER, Martin
Diplomová práce se zaměřuje na základní fakta o problematice plýtvání potravinami na světové úrovni a v České republice. Popisuje celkový problém a rozlišuje terminologii ztrát potravin, plýtvaní potravin apod. Praktická část se zabývá analýzou spotřeby potravin spotřebitelů, pomocí dotazníkového šetření v regionu Tábor. Cílem bylo zjistit, zda dotázaní respondenti mají znalosti v této tématice, dalším cílem bylo zjistit četnost jejich nákupu a spotřeba potravin v jejich domácnostech a jak likvidují zbylé potraviny. Úkolem je také navrhnout vlastní řešení tohoto problému, protože plýtvání potravin představuje složitý ekonomický, environmentální, sociální a etický problém. Závěrečná část práce se věnuje vlastním návrhům řešením a zjištěním nutnosti vzniku potravinové banky v regionu Tábor.
Hra Spider
Ziegler, Martin ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh.
Stanovení výkonnosti žacích strojů z oblasti malé mechanizace v závislosti na technologii pracovní činnosti a na prostředí
ZIEGLER, Martin
Tato bakalářská práce na téma Stanovení výkonnosti žacích strojů z oblasti malé mechanizace v závislosti na technologii pracovní činnosti a na prostředí se zabývá údržbou travnatých ploch, žacími stroji, které se při údržbě používají, vyhodnocením výkonnosti žacích strojů a faktorů ovlivňujících výkonnost.

Viz též: podobná jména autorů
1 ZIEGLER, Michal
4 Ziegler, Martin
1 Ziegler, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.