Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.

Viz též: podobná jména autorů
3 Závorka, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.