Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Střední Dalmácie - produkty pro české turisty na Jadranu
ZÁVODSKÁ VAHALÍKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se bude zabývat oblastí Chorvatska, konkrétněji oblastí střední Dalmácie. Hlavním cílem této bakalářské práce bude vytvoření a sestavení zajímavých a kvalitních produktů, které by našly svou klientelu na poli cestovního ruchu.Tyto produkty budou se sestavené na základě dotazníkového šetření. Vedlejším cílem je snaha ještě více přispět k propagaci Střední Dalmácie jako turistické destinace.Zvolíme si dva zájezdy. Oba zájezdy budou pobytově ? poznávací, neboť vycházíme z hypotézy, že je to nejlepší možnost, jak během několika dnů spojit aktivní dovolenou zaměřenou na poznávání s příjemným odpočinkem a relaxací u moře. Tento balík služeb se na základě našeho uvážení bude skládat z dopravy, ubytování, stravování, pojištění a služeb průvodce. Je však nutné podotknout, že oba zájezdy jsou atraktivní a zároveň cenově velmi přijatelné. Zájezdy osloví především všechny ty, kteří mají zájem spojit aktivní dovolenou v podobě poznávání památek a přírodních atraktivit s odpočinkem u moře na Středodalmatském pobřeží. Významný segment trhu v závislosti na věku účastníků budou tvořit pravděpodobně zejména klienti do 30 let, kteří jezdili v dětství na pobytové zájezdy do Chorvatska se svými rodiči a mají zájem tuto oblast ještě více poznat z hlediska kultury a přírody, dále pak střední věková skupina a rovněž senioři s dobrou zdravotní a fyzickou kondicí. Zájezdy se naopak jeví jako nevhodné pro rodiny s dětmi hlavně proto, že termín jejich dovolené je časově omezen školními prázdninami a zároveň proto, že programy zájezdů jsou pro děti do 10 let poměrně náročné.
Klíčové aspekty rozhodování firmy o vstupu do e-businessu
Závodská, Lenka ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce se zabývá užším pojetím e-businessu, a to oblastí e-commerce se zaměřením na B2C. V teoretické části práce je definován pojem e-commerce dle různého členění. Dále je provedena analýza současného stavu e-commerce. V praktické části jsou kapitoly členěny dle hledisek, které vychází z externího prostředí organizace. Jedná se o aspekty legislativní, technické a ekonomické, psychologické, sociální a kulturní. Tyto aspekty jsou analyzovány a v několika případech je provedeno porovnání situace v České republice se situací ve Spojených státech amerických. Cílem práce bylo ukázat, jaké aspekty v současné době ovlivňují rozvoj e-commerce v České republice. Oblast e-commerce se v současné době dynamicky rozvíjí, počet firem nakupujících nebo prodávajících online každým rokem vzrůstá, celkový objem transakcí se také zvyšuje. Rozvoj e-commerce bude ovlivněn především technologickým pokrokem, existujícím právním rámcem a také sociálními a psychologickými faktory, a to především úrovní znalostí informačních technologií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.