Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Geneze filmového festivalu
Zátková, Karolína ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat filmový festival jako kulturologické téma hodné odborné pozornosti. Práce se skládá z teoretické i praktické části. Na filmový festival je zde nahlíženo především z kulturologické perspektivy, tedy jako na instituci plnící vysokou škálou nejrůznějších funkcí. V úvodní kapitole jsou vysvětleny základní pojmy prostupující text práce a také je zde naznačeno široké pole uplatnění tohoto interdisciplinárního kulturního fenoménu. Historie FF, která je předmětem druhé kapitoly práce, sleduje především zásadní proměnu funkce FF od prezentace moci jednotlivých států v euro-americkém prostoru k funkci inovativní. Třetí kapitola uvádí významné teorie o filmových festivalech publikované u nás i ve světě a ukazuje způsoby, s nimiž lze s FF na teoretické úrovni pracovat, se zapojením vědních disciplín jako sociokulturní antropologie, psychologie a sociologie. Stěžejní částí práce je samotný výzkum festivalu a jeho proměny. Jedná se o kvalitativní výzkum Festivalu otrlého diváka. Klíčová slova: filmový festival, výzkum plánové události, kulturní instituce
Geneze filmového festivalu
Zátková, Karolína ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat filmový festival jako kulturologické téma hodné odborné pozornosti. Práce se skládá z teoretické i praktické části. Na filmový festival je zde nahlíženo především z kulturologické perspektivy, tedy jako na instituci plnící vysokou škálou nejrůznějších funkcí. V úvodní kapitole jsou vysvětleny základní pojmy prostupující text práce a také je zde naznačeno široké pole uplatnění tohoto interdisciplinárního kulturního fenoménu. Historie FF, která je předmětem druhé kapitoly práce, sleduje především zásadní proměnu funkce FF od prezentace moci jednotlivých států v euro-americkém prostoru k funkci inovativní. Třetí kapitola uvádí významné teorie o filmových festivalech publikované u nás i ve světě a ukazuje způsoby, s nimiž lze s FF na teoretické úrovni pracovat, se zapojením vědních disciplín jako sociokulturní antropologie, psychologie a sociologie. Stěžejní částí práce je samotný výzkum festivalu a jeho proměny. Jedná se o kvalitativní výzkum Festivalu otrlého diváka. Klíčová slova: filmový festival, výzkum plánové události, kulturní instituce

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.