Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Zábrodská, Jana ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Kadlecová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na podnikové vzdělávání zaměstnanců. Na příkladu společnosti působící v oblasti mediálního plánování, která si nepřála být jmenována, je sledován proces vzdělávání jak z pohledu organizace, tak z pohledu jejích zaměstnanců. Práce poukazuje na hlavní aspekty a nedostatky vzdělávání ve společnosti a uvádí soubor doporučení, jež by vedla k jeho zefektivnění.
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Zábrodská, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená SWOT analýza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.