Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problémy vstupu informačních technologií do výchovy a vzdělávání
Weis, Peter ; Rambousek, Vladimír (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast negativních důsledků využívání informačních a komunikačních technologií z pohledu jejich vstupu do procesu výchovy a vzdělávání. Cílem práce je identifikace a analýza problémů, které jsou spojené s prohlubujícím se využíváním ICT z hlediska výchovy a vzdělávání dětí na základní škole. Při naplňování cílů diplomové práce bylo použito teoretických i empirických výzkumných metod. Teoretické metody zahrnovaly studium a analýzu odborné literatury, odborných článků a výsledků proběhnutých výzkumných studií a experimentů. Z empirických výzkumných metod, bylo v diplomové práci využito metod rozhovoru, dotazníkového šetření a pozorování. V závěru práce jsou shrnuty a vyhodnoceny výsledky explorativních metod výzkumu, formulovány závěry a doporučení pro výchovu a pedagogickou praxi.
Problémy vstupu informačních technologií do výchovy a vzdělávání
Weis, Peter ; Rambousek, Vladimír (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast negativních důsledků využívání informačních a komunikačních technologií z pohledu jejich vstupu do procesu výchovy a vzdělávání. Cílem práce je identifikace a analýza problémů, které jsou spojené s prohlubujícím se využíváním ICT z hlediska výchovy a vzdělávání dětí na základní škole. Při naplňování cílů diplomové práce bylo použito teoretických i empirických výzkumných metod. Teoretické metody zahrnovaly studium a analýzu odborné literatury, odborných článků a výsledků proběhnutých výzkumných studií a experimentů. Z empirických výzkumných metod, bylo v diplomové práci využito metod rozhovoru, dotazníkového šetření a pozorování. V závěru práce jsou shrnuty a vyhodnoceny výsledky explorativních metod výzkumu, formulovány závěry a doporučení pro výchovu a pedagogickou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.