Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autoregressive action-conditioned 3D human motion synthesis using latent discrete codes
Waltl, Jan ; Šivic, Josef (vedoucí práce) ; Mirbauer, Martin (oponent)
V této práci jsme představili novou metodu pro syntézu 3D animace pohybu člověka podmíněné na pevné množině akcí definující pohyb, například "běhání" nebo "předklon". Inspirování úspěchy metod pro generování obrázků z textu na základě diskrétních latentních reprezentacích, jsme úspěšně vyzkoušeli použití těchto metod v kontextu generování pohybu, což je v kontrastu s dosavadními příst upy využívající spojité latentní proměnné. Ve srovnání s dosavadní nejlepší metodou ACTOR, naše metoda není limitována délkou generovaných sekvencí a dokáže plynule navázat na vstupní startovní sekvenci. Autoregressivní generování je omezeno délkou kon textu, což zajišťuje rozumnou rychlost generování. Dále, díky učení ve dvou fázích, budoucí modely se mohou snadno pře dučit na větších datasetech bez označení kategorií a dotrénovat se na konkrétním úkolu. Naši metodu jsme vyhodnotili na UESTC dataset, v metriká ch překování dosavadní metodu ACTOR a generuje animace srovnatelné s datasetem.
BRDF Editor
Waltl, Jan ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Kondapaneni, Ivo (oponent)
Název: BRDF Editor Autor: Jan Waltl Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí práce: RNDr. Josef Pelikán, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit prostředí pro tvorbu a editaci materiálů v podobě bidirectional reflectance functions(BRDF) (obousměrné distribuční funkce odrazu světla). Výsledkem práce je grafická aplikace umožňující psaní těchto funkcí, náhled jejich chování ve formě 2D grafů a otestování v jednoduchých prostředích. Aby se toho dosáhlo, bude část programu využívat grafické karty skrze OpenCL. Tento přístup by měl umožnit interaktivní práci s funkcemi. Součástí je imple- mentace známých algoritmů sledování paprsků, které právě dokáží vykreslovat realisticky vypadající obrázky včetně nepřímého osvětlení. Tyto algoritmy budou používat metodu vzorkování dle důležitosti, včetně možnosti napsaní vlastního vzorkování pro dané BRDF. Klíčová slova: BRDF OpenCL photo-realistic rendering path tracing GPU iii

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.