Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing neziskové organizace
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Walterová, Dana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a neziskových organizací. Poté následuje charakteristika vybrané neziskové organizace-Projekt Můj nový život. Hlavním cílem práce je analýza marketingové strategie konkrétní organizace-Projektu Můj nový život. Dále pak určení silných a slabých stránek strategie a případné návrhy na vylepšení chodu organizace. K dosažení hlavního cíle budou použity vedlejší cíle, kterými jsou definování základních teoretických pojmů, které se týkají marketingu neziskové organizace. Hlavní důraz bude v teoretické části kladen na internetový marketing, především marketing na facebooku, jelikož vybraná nezisková organizace svou strategii založila především na těchto aspektech.

Viz též: podobná jména autorů
2 Walterová, Daniela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.