Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strašidelná Praha: projekty ve školní družině
Vyhnálková, Anna ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci "Strašidelná Praha: projekty ve školní družině" jsem se zaměřila na projekty ve školní družině. Všechny projekty souvisejí nějakým způsobem se strašidlem, které se nachází v Praze. V empirické části své práce jsem se zabývala čtyřmi projekty, které jsem zrealizovala během školního roku 2009/2010 se žáky druhého ročníku v rámci školní družiny. Cílem bylo vymyslet a zrealizovat projekty související s místy, které máme v okolí školy a které tedy můžeme navštívit. Klíčová slova: projekt, pověst, školní družina Annotation I'm focused on projects in the after-school club. In my baccalaureate work "The ghostly Prague: the projects in the after-school club". The empirical part in focused on four projects, which I made in 2009/2010 school year with the pupils of second class of primary school in the after-school club. My aim was make projects with are connected with places around our school. Key words: project, legend, after-school club
Projekt Politeia jako východisko pro naplnění průřezového tématu výchova demokratického občana na primárním stupni základní školy
Vyhnálková, Anna ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Ve své diplomové práci Projekt Politeia jako východisko pro naplnění průřezového tématu výchova demokratického občana na primárním stupni základní školy se zabývám výchovou k občanství na první stupni základní školy. Seznamuji čtenáře s pojmy souvisejícími s výchovou k občanství, s rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání a v neposlední řadě s projektem Politeia, který byl základním stavebním kamenem a impulsem k této práci. Součástí práce je analýza kurikulární reformy v oblasti výchovy k demokracii, cílů a metod. Empirická část si stanovuje za cíl vytvoření materiálů směřujících k naplňování průřezového tématu výchova demokratického občana na prvním stupni základní školy. Po vzoru zmiňovaného projektu se jedná především o pracovní listy, které jsou rozšířené o další možné činnosti jako např. simulační hru. Empirická část byla ověřena v praxi na základní škole ve druhých a třetích ročnících a ohodnocena učiteli s různou délkou praxe v základním vzdělávání.
Strašidelná Praha: projekty ve školní družině
Vyhnálková, Anna ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Ve své bakalářské práci "Strašidelná Praha: projekty ve školní družině" jsem se zaměřila na projekty ve školní družině. Všechny projekty souvisejí nějakým způsobem se strašidlem, které se nachází v Praze. V empirické části své práce jsem se zabývala čtyřmi projekty, které jsem zrealizovala během školního roku 2009/2010 se žáky druhého ročníku v rámci školní družiny. Cílem bylo vymyslet a zrealizovat projekty související s místy, které máme v okolí školy a které tedy můžeme navštívit. Klíčová slova: projekt, pověst, školní družina Annotation I'm focused on projects in the after-school club. In my baccalaureate work "The ghostly Prague: the projects in the after-school club". The empirical part in focused on four projects, which I made in 2009/2010 school year with the pupils of second class of primary school in the after-school club. My aim was make projects with are connected with places around our school. Key words: project, legend, after-school club
Projekt Politeia jako východisko pro naplnění průřezového tématu výchova demokratického občana na primárním stupni základní školy
Vyhnálková, Anna ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Ve své diplomové práci Projekt Politeia jako východisko pro naplnění průřezového tématu výchova demokratického občana na primárním stupni základní školy se zabývám výchovou k občanství na první stupni základní školy. Seznamuji čtenáře s pojmy souvisejícími s výchovou k občanství, s rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání a v neposlední řadě s projektem Politeia, který byl základním stavebním kamenem a impulsem k této práci. Součástí práce je analýza kurikulární reformy v oblasti výchovy k demokracii, cílů a metod. Empirická část si stanovuje za cíl vytvoření materiálů směřujících k naplňování průřezového tématu výchova demokratického občana na prvním stupni základní školy. Po vzoru zmiňovaného projektu se jedná především o pracovní listy, které jsou rozšířené o další možné činnosti jako např. simulační hru. Empirická část byla ověřena v praxi na základní škole ve druhých a třetích ročnících a ohodnocena učiteli s různou délkou praxe v základním vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.