|
Návrh zařízení staveniště
Vybíhalová, Michaela ; Hrůza,, Jaroslav (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Cílem práce je využití teoretických znalostí při návrhu zařízení staveniště na konkrétní stavební objekt, aby byla zajištěna kvalita a hospodárnost výstavby. Teoretická část popisuje funkci, členění a plánování zařízení staveniště. Praktická část obsahuje technickou zprávu a výkresy situace zařízení staveniště.
|
|
Eknomické posouzení projektu realizovaného obcí
Vybíhalová, Michaela ; Bartošová, Hana (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou posouzení ekonomické efektivnosti veřejného projektu, který je realizovaný obcí. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsána analýza nákladů a přínosů a další metodika pro ekonomické posouzení projektu. V praktické části je zpracována případová studie na konkrétním veřejném projektu.
|
|
Eknomické posouzení projektu realizovaného obcí
Vybíhalová, Michaela ; Bartošová, Hana (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou posouzení ekonomické efektivnosti veřejného projektu, který je realizovaný obcí. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsána analýza nákladů a přínosů a další metodika pro ekonomické posouzení projektu. V praktické části je zpracována případová studie na konkrétním veřejném projektu.
|
|
Návrh zařízení staveniště
Vybíhalová, Michaela ; Hrůza,, Jaroslav (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Cílem práce je využití teoretických znalostí při návrhu zařízení staveniště na konkrétní stavební objekt, aby byla zajištěna kvalita a hospodárnost výstavby. Teoretická část popisuje funkci, členění a plánování zařízení staveniště. Praktická část obsahuje technickou zprávu a výkresy situace zařízení staveniště.
|
| |
|
Boloňský proces - vytváření evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání
VYBÍHALOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Boloňského procesu, jehož prostřednictvím má dojít k vytvoření evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Jejím cílem je představení vzniku a vývoje tohoto procesu, vysvětlení jeho hlavních principů a popsání jeho vnitřní struktury a fungování. Dále práce hodnotí způsob implementace Boloňského procesu v České republice a ve Francii. Konkrétně se pak zaměřuje na zapojení se Jihočeské a Jihobretaňské univerzity do tohoto procesu a hodnotí jeho přínosy pro obě univerzity a pro jejich vzájemnou spolupráci.
|