Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační aktivity luxusních značek Prada a Gucci v roce 2013: komparativní studie
Vu Quynh, Trang ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout pod povrch komunikačních aktivit a strategií luxusních značek, popsat je a analyzovat jejich obsah. Pokouší se určit způsob sdělování a komunikace luxusních módních domů. Vzorkem, na němž se tato snaha implikuje, jsou konkrétní případy komunikačních aktivit dvou předních světových značek italského původu - Gucci a Prada. V první části této práce je stanoven zejména teoretický základ marketingu a strategií komunikačních aktivit luxusních značek. Zdrojem jsou dostupné české a zahraniční publikace věnující se tomuto tématu. Úvodní blok také obsahuje základní informace o vybraných značkách a historický vývoj obou módních domů. Tato data pomohou k pochopení souvislosti událostí a současně i ke komplexnímu pochopení této komunikace. Druhá část práce obsahuje vybrané aktivity, kampaně a další komunikační nástroje těchto značek, na nichž je aplikována komparativní analýza. Součástí této pasáže je vyhodnocení případové studie a její závěry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.