Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neadresné násilí na školách - kriminologický fenomén
Vrána, Filip ; Vokoun, Rudolf (vedoucí práce) ; Gřivna, Tomáš (oponent)
Neadresné násilí na školách - kriminologický fenomén Cílem práce je provést analýzu neadresného násilí na školách, identifikovat jeho kořeny, popsat pachatele a přístupy používané v boji s tímto jevem a stanovit charakteristiku nejmladšího z nich, metody vyhodnocení hrozeb. Práce se skládá ze tří kapitol, které jsou: Definice neadresovatelné násilí na školách, Současné přístupy k neadresnému násilí, Iniciativa za bezpečné školy a implementace metody vyhodnocení hrozeb na školách. Každá kapitola, je rozdělena do podkapitol dle příslušných otázek. První kapitola se skládá ze čtyř částí. První z nich se zabývá definicí neadresného násilí na školách a rozdíly mezi ní a ostatními typy násilného chování. Druhý obsahuje historii tohoto jevu, a popisuje, jak se měnil v čase. Třetí je o věku pachatelů a způsobu výběru obětí a poslední kapitola pojednává o vlivu medializace. Druhá kapitola pojednává o současných přístupech používaných k popisu neadresného násilí na školách, jedná se o profilování, strukturovaný odborný posudek, automatizované rozhodování a metodu vyhodnocení hrozby. V podkapitolách jsem hovořil o kladech a záporech všech přístupů, při jejich použití na daný problém. Třetí kapitola je o "Iniciativě za bezpečné školy" a její analýzy 37 případů cíleného násilí na školách v USA. V následujících...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.