Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití prostředků informačních technologií v hodinách hudební výchovy
Vosyková, Petra ; Holý, Radek (vedoucí práce) ; Nedělka, Michal (oponent)
Diplomová práce nazvaná Využití prostředků informačních technologií v hodinách hudební výchovy si klade za cíl porovnat různé přístupy k výuce hudební výchovy na střední škole, konkrétně porovnat formu tradiční výuky s výukou vedenou za využití interaktivní tabule, z hlediska jejich vlivu na zapamatování probraného učiva. K ověření předpokládané hypotézy, že využití interaktivní tabule v hodině hudební výchovy má pozitivní vliv na úroveň získaných znalostí studentů, byly vytvořeny podklady pro vyučovací hodiny. Ty zahrnují jednak výukový materiál (přiložen na CDROM), jednak ověřovací testy, na základě kterých bylo možné následně porovnat dosažené výsledky jednotlivých kontrolních skupin studentů. Analýza zjištěných výsledků potvrdila předpokládanou hypotézu; rozdíl, který se mezi kontrolními skupinami objevil, však nebyl natolik velký, aby mohl jednoznačně prokázat, že dosažení lepších výsledků bylo způsobeno právě používáním interaktivní tabule ve výuce. Její pozitivní přínos se však projevil, konkrétně větší mírou zapojení studentů v hodinách a jejich aktivnějším přístupem k probírané látce, což následně pozitivně ovlivnilo i úroveň jejich získaný znalostí.
Využití prostředků informačních technologií v hodinách hudební výchovy
Vosyková, Petra ; Holý, Radek (vedoucí práce) ; Nedělka, Michal (oponent)
Diplomová práce nazvaná Využití prostředků informačních technologií v hodinách hudební výchovy si klade za cíl porovnat různé přístupy k výuce hudební výchovy na střední škole, konkrétně porovnat formu tradiční výuky s výukou vedenou za využití interaktivní tabule, z hlediska jejich vlivu na zapamatování probraného učiva. K ověření předpokládané hypotézy, že využití interaktivní tabule v hodině hudební výchovy má pozitivní vliv na úroveň získaných znalostí studentů, byly vytvořeny podklady pro vyučovací hodiny. Ty zahrnují jednak výukový materiál (přiložen na CDROM), jednak ověřovací testy, na základě kterých bylo možné následně porovnat dosažené výsledky jednotlivých kontrolních skupin studentů. Analýza zjištěných výsledků potvrdila předpokládanou hypotézu; rozdíl, který se mezi kontrolními skupinami objevil, však nebyl natolik velký, aby mohl jednoznačně prokázat, že dosažení lepších výsledků bylo způsobeno právě používáním interaktivní tabule ve výuce. Její pozitivní přínos se však projevil, konkrétně větší mírou zapojení studentů v hodinách a jejich aktivnějším přístupem k probírané látce, což následně pozitivně ovlivnilo i úroveň jejich získaný znalostí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.