Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.

Viz též: podobná jména autorů
1 VONDRÁKOVÁ, Markéta
2 VONDRÁKOVÁ, Michaela
2 Vondráková, Michaela
2 Vondráková, Michala
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.