Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza krizové komunikace společnosti Volkswagen v ČR
Hynek, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vomočil, Marek (oponent)
Diplomová práce se zbývá analýzou krizové komunikace společnosti Volkswagen v České republice a její prezentace v médiích. V teoretické části jsou představeny prvky PR a do jejich rámce zasazena problematika krizové komunikace a její zásady, dále jsou uvedena teoretická východiska při sestavování mediální analýzy a provádění marketingového výzkumu. V praktické části je podrobně představena krizová situace, kterou je emisní aféra. Následně jsou rozebrány prvky komunikace společnosti, dopad na vybrané ukazatele a mediální obraz Volkswagenu v českých médiích. Nakonec je vyhodnocen vlastní výzkum vnímání značky, provedena SWOT analýza a navržen postup pro komunikaci v post-krizové fázi.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vomočil, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.