Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza konkurence na trhu střešních konstrukcí
Faktorová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Teoreticko-metodologická část: typologie konkurence a konkurenční strategie.Praktická část:charakteristika trhu střešních konstrukcí a jednotlivých firem v oboru, zhodnocení a závěr.
Analýza spokojenosti zákazníků hotelu Antik City
Mazal, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo pomocí vytvořeného dotazníku zjistit příčiny zákaznické spokojenosti a nespokojenosti. Výsledky šetření analyzovat a po konzultacích s hlavní recepční pokračovat v činnostech, které zákazníci označili pozitivně. Příčiny nespokojenosti pak pokud možno odstranit, nebo alespoň eliminovat.Celkovým cílem pak bylo zlepšit spokojenost zákazníků v hotelu Antik City.
Podnikatelský záměr: květinářství
Wojciková, Kateřina ; Zapletalová, Jitka (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Teoretická část práce je zaměřena na definování malého a středního podnikání, na aktivity související se zahájením podnikatelské činnosti a na vymezení legislativního rámce soukromého podnikání včetně forem podnikání. Dále se soustřeďuje na zakladatelský rozpočet s ohledem na jeho význam v začátcích podnikání a podnikatelský plán. Praktická část je zaměřena na konkrétní podnikatelský záměr, kterým je malé květinářství. V úvodu se věnuje důležitým krokům před samotným zahájením podnikatelské činnosti. Dále se soustřeďuje na zpracování zakladatelského rozpočtu. Je zde sestaven rozpočet startovního kapitálu a rozpočet nákladů, výnosů a zisku, a to nejen pro počáteční fázi podnikání, ale i s výhledem na několik let dopředu. Na konci je sestaven nástin podnikatelského plánu.
Efektivní řízení zákazníků ve společnosti Soma s. r. o.
Vernerová, Pavla ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Analýza obchodních případů ve společnosti Soma s. r. o.. Na zažátku je definován trh a v další části úkoly jednotlivých oddělení v rámci společnosti (marketing, obchod, servis). Cílem je identifikovat oblasti, jejichž zlepšení by vedlo k vytvoření vyšší hodnoty pro zákazníka a současně k větším tržbám pro firmu Soma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.