Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup Ruské federace do Světové obchodní organizace
Volkhina, Margarita ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Cílem této práce je analýza současné připravenosti Ruska na vstup do WTO a zároveň analýza dopadů tohoto vstupu na ruské hospodářství.Proto jsou v rámci této práce vytyčeny následující úkoly: V první kapitole -- prozkoumat specifika činnosti Světové obchodní organizace, určit její cíle, funkce V druhé kapitole -- prozkoumat jednotlivé etapy procesu připojení Ruska k WTO a definovat jejich výsledky a nově vznikající komplikace. V třetí kapitole považuji za nezbytné prozkoumat nynější postavení Ruska v mezinárodním obchodu, a to zejména k ozřejmení úlohy, kterou hraje Rusko v celosvětové dělbě práce. Určitá pozornost bude věnována tomu, jak vstup Ruska do WTO vnímají jeho největší obchodní partneři. Ve čtvrté kapitole -- prozkoumat problematiku dopadů vstupu Ruska do WTO pro jednotlivá odvětví a rozebrat vliv zahraničně-ekonomické liberalizace na celkovou hospodářskou situaci země. V závěrečné kapitole -- prozkoumat možné způsoby reformování ekonomiky pro uskutečnění naplánované modernizace
Franchising jako forma vstupu na trh
Volkhina, Margarita ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Svou práci jsem rozdělila na část teoretickou a aplikační. Teoretickou část jsem věnovala franchisingu obecně. Seznámila jsem s jeho historií, popsala jsem základní charakteristické znaky a druhy franchisingu, rozebrala jsem jeho přednosti a nedostatky. Současně s tím jsem se zaměřila na franchising jako na metodu řízení podniku, která zahrnuje způsoby získávání vhodných franchisantů, vypracování franchisové smlouvy a manuálu. V aplikační časti jsem zhodnotila vstup na trh pod značkou McDonald's. Na začátku jsem se zmínila o výhodách franchisingu jak pro franchisanta, tak i pro franchisora. Pak jsem se zaměřila na výběrové řízení franchisantů, jejich školení a provozní podporu. Dalším krokem bylo popsání klíčových marketingových směrů McDonald's a strategie vůči cílovým skupinám. Pomocí SWOT analýzy jsem se pokusila rozebrat silné a slabé stránky společnosti McDonald's, příležitosti a hrozby pro podnik, který se rozhodl začít podnikat pod touto značkou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.