Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Volfíková, Marcela ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
Cílem mé práce na téma Analýza praktické části závěrečných zkoušek na konkrétní střední odborné škole je rozbor jednotlivých částí závěrečné zkoušky dle jednotného zadání a porovnávání dosažených výsledků. Šetřením prokazuji přínos ve vzdělávání zavedením jednotného zadání. Šetření je uskutečněno na konkrétní střední odborné škole u oboru vzdělání s výučním listem, Kuchař číšník 65 51 H/01. Zkoumanou cílovou skupinou jsou žáci 3. ročníku konajících závěrečnou zkoušku ve školním roce 2013/14 a 2014/15. Teoretická část je zaměřena na vývoj a zavedení nového modelu závěrečné zkoušky. Dále jsou v této části popsány důvody reformy závěrečné zkoušky a začlenění nových prvků. Zdůvodňuje se zde vhodnost začlenění odborníků z praxe do tvorby jednotného zadání, související s následným uplatněním absolventů daného oboru vzdělání s výučním listem na trhu práce. V praktická část je zaměřena na popis, organizaci a průběh jednotlivých částí závěrečné zkoušky s širším rozborem její praktické části. Následně je pracováno s výsledky jednotlivých zkoušek. Výsledky zkoumané problematiky jsou vyjádřeny slovně v grafech a tabulkách. V závěru této části bakalářské práce bylo uskutečněno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo získání názorů pedagogických odborných pracovníků na zavedení jednotného zadání. Daná problematika úzce souvisí s přechodem absolventů do reálného pracovního procesu, a proto byl proveden rozhovor s pracovníkem Úřadu práce. V této práci bylo využito metod analýzy, dotazníkového šetření, rozhovoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.